Vart finns tamagochis?

Permalänk
Medlem

Vart finns tamagochis?

Tänkte köpa en ny rolig tamagochi men hittar inte nånstanns.. någon som har en aning om vart man skulle kunna köpa en i karlstad?

Permalänk

Köp den inte om du vill ha ditt liv kvar

Visa signatur

Argaste

Permalänk
Medlem

den har passerat sin tidsålder, let it go!
ärligt talat så tror jag det inte finns längre här i sverige, dock lär det ju finnas gott om begagnade

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

det här hör till mjukvara>spel va? aja men kolla på nån dussinaffär.

Permalänk
Hedersmedlem

jag har en liggandes hemma någonstans (eller två?)

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk

Har typ 10 st hemma... köpa alla mina för 150 spänn

Permalänk
Medlem

Haha, vilka minnen! Var dock inget vidare bra på att ta hand om min Tamagochi, blev jämt något kråkliknande som dog efter 10 dagar.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spender
Haha, vilka minnen! Var dock inget vidare bra på att ta hand om min Tamagochi, blev jämt något kråkliknande som dog efter 10 dagar.

jasså? min dog efter 2

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem

Jag råkade döda en klasskompis tamagochi när hon hade med den till skolan, hon blev inge glad alls.

Permalänk
Medlem

min dog permanent i tvätten efter att jag givit den till min lillasyster...

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

hörde på plantan idag att det kommer nya tamagochis i början av fabruari som är bättre än dom förra längtar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_
hörde på plantan idag att det kommer nya tamagochis i början av fabruari som är bättre än dom förra längtar

lycka..

Visa signatur

Jag är inte lika stark som Arnold, inte lika snygg som Mel Gibson, inte lika sexig som Brad Pitt men jag slickar som Lassie
"Vet du, det vore enklare om du bara sa "jag vill bli bannad" så slipper jag sitta och gissa.." - Aphex

Permalänk
Medlem

Creatures-spelen är ju nåt liknande.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

jag har länge velat starta om min tamagochi men batterierna är slut och har aldrig kommit mig för att köpa nya.. måste måste måste göra det, haha

Permalänk
Medlem

köpte en åt min syrra. för att träna den så skakar man den kostade 39:50 på Nallens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drew_

Runda boll-formade saker? Med två öron som viftar? Jag har för mig att den var med i ett avsnitt av Adam and Joe Go Tokyo.

Edit: plantan?

Visa signatur

"Människan kan uppenbarligen inte stava rätt."

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sture
köpte en åt min syrra. för att träna den så skakar man den kostade 39:50 på Nallens

Då får man ju kroniskt runk syndrom

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KentRoyal
http://www.webhallen.com/prod.php?id=15527

haha det tamagochi spelet suger ju, en liten tjock katt som blir jagad av möss och läser böcker

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
haha det tamagochi spelet suger ju, en liten tjock katt som blir jagad av möss och läser böcker

Vad tror du tamagochi är?
Det är väl inte mycket mer än så
Jag tyckte det var kul en månad när jag fick den sen dog den tyvärr.

Visa signatur

"Knowledge amplification. What he learns, we all learn. What he knows, we all benefit from."

Permalänk
Medlem

har nog record på swec hade den i 80dagar utan att den dog

Permalänk
Avstängd

kan man inte ladda ham en til datorn??

Visa signatur

Mja...

Permalänk

det jobbiga är att de är igång 24/7, man borde kunna stänga av den och sen sätta på den och fortsätta.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

jag hade en 8in1 en gång för länge sen och den levde i typ 2 månader den blev 55år eller nåt sånt, sen drunknade den i sin egen avföring bara för att jag glömde den hemma då började jag grina...

Permalänk

finns det till datorn eller min T-610??
*får nostalgi*

Visa signatur

Prescott 2.8GHz l 1024Mb ram l Asus 9600XT l Audigy2 l
Seagate 120Gb l Nec ND1300 l
Logitech Z-2200 l Samsung 172X l

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"The wolf attacked Little Red hood, not knowing that Little Red Hood had laser eye beams, great combat skills and a powerful uppercut!"

Permalänk

Jag har tamagochi till gameboy Det kan man lixom spara (stänga av) när man tröttnar... haha

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Jag ville ha en, men jag fick inte köpa en för min mamma. Var riktigt förbannad för det ett bra tag. Hindra aldrig en teknik-nörd från att köpa någon lite elektrisk sak. Var jävligt störande att se alla andra i klassen sitta och leka med dem =/

Visa signatur

Scenery och flygplansutvecklare till X-plane 11 och FS2020
Besök gärna Flightsim Sweden på: https://discord.gg/QcWHZ2Q

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StarBld
http://www.cwinapp.com/tamagotchi/

tack!! nu behöver jag inte köpa en ny

Permalänk
Medlem

annars om du hittar kan du ju skaffa lula inside

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.