Permalänk
Medlem

Radio i högtalarna

Vad kan vara felet för jag hör en polsk eller rysk radio i mina högtalare...och jag har inte någon radio igån på datorn men ändå hör jag det. Och när man spelar upp en låt så kan man höra det med...

Vad ska man göra åt det??

Visa signatur

MSI SLI plus Z270 , Intel Core i7 7700k @5ghz, Corsair 16GB ram,corsair psu 750W, Gigabyte Geforce 1070 G1, Samsung 970 evo

Permalänk

kan la vara nån lång våg som sätter fart på elementet.

Permalänk
Medlem

Visa signatur

[C2D E6850][OCZ Reaper 4gb 800MHz][GA-P35-DS4 rev 2.0][GW 8800GT 512][150gb Raptor + 1,2tb][HX 620W][Samsung 970p]
GWAR!!
http://www.stargateworlds.com/

Permalänk
Medlem

Min granne hade exakt samma problem förut. Man hörde radio i högtalarna när man startade datorn. Helflummigt! Försvann dock vid byte till ny dator... (Tyvärr =P)

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Medlem

Jag brukar kunna höra radio väldigt lågt i mina lurar, fast ibland är det så man kan höra vad dom säger.

Fick nån skräpminireklamradio för nån vecka sedan, när jag provade den kunde jag höra klockorna från kyrkan om jag höll radion rätt.
Kyrkan ligger inte så långt borta, vanligtvis hör man klockorna om man är utomhus. Men den dagen måste vinden blåst åt fel håll eller något för man hörde inget.

Permalänk
Medlem

Om du har en radiosändare i närheten så finns ju risken att du på något vis får stående vågor i strömsladden eller hörlurar sladden eller nått. I så fall så fungerar den ju som en slags antenn. Men utan försträkare s värka det osanorligt.

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Men det var likadant när jag hade min förra dator för jag behöl högtalrna....så tror ni då att det är fel på högtalarna??

Visa signatur

MSI SLI plus Z270 , Intel Core i7 7700k @5ghz, Corsair 16GB ram,corsair psu 750W, Gigabyte Geforce 1070 G1, Samsung 970 evo

Permalänk
Medlem

Signs!

Visa signatur

Skalmoan

Permalänk
Medlem

min pappa fick in en rysk långdistansradar i sin gamla basförstärkare =D

Brum... Brum... Brum.... ganska störande =P