Någon som har Sony 19" LCD SDM-S95DS?

Permalänk

Någon som har Sony 19" LCD SDM-S95DS?

Letat som en galning efter recensioner men hittar inga alls. Någon som har en länk eller ännu bättre har skärmen själv?

Sony 19" LCD SDM-S95DS

Visa signatur

"I, the undersigned, shall forfeit all rights, privileges, and licenses herein and herein contained," et cetera, et cetera... "Fax mentis incendium gloria cultum," et cetera, et cetera... "Memo bis punitor delicatum"! It's all there, black and white, clear as crystal! You stole fizzy lifting drinks! You bumped into the ceiling which now has to be washed and sterilized, so you get nothing! You lose! Good day sir!

Permalänk
Medlem

Jag sitter vid den nu. tycker det är en skitbra skärm för det priset frånsett en grej: Jag får inte drivisarna att funka, kan bara köra skärmen i 60Hz på dvi och varken med dvi- eller vgakabel så visar den upplösningarna som skärmen klarar, den visar upplösningarna som grafikkortet klarar dvs mkt högre.

Men ingen ghosting, klara och fina färger (även riktigt grym att kolla på film med). Fysiskt och användarmässigt sett så är den underbar med undantag från det med drivrutinerna.

Permalänk

Låter bra förutom det med drivrutinerna. Har du uppdaterat till dom senaste?

Visa signatur

"I, the undersigned, shall forfeit all rights, privileges, and licenses herein and herein contained," et cetera, et cetera... "Fax mentis incendium gloria cultum," et cetera, et cetera... "Memo bis punitor delicatum"! It's all there, black and white, clear as crystal! You stole fizzy lifting drinks! You bumped into the ceiling which now has to be washed and sterilized, so you get nothing! You lose! Good day sir!

Permalänk
Medlem

Ja, jag måste pilla med det senare när jag får mer tid, men i dagsläget är funkar de inte.