Permalänk

Your Death-Style?

Hur tror du att du kommer att dö?
Jag tror jag kommer dö på nått jätteklantigt sätt

EDIT: Den som säger "ålder" skjuter jag (och visst, erkänner att jag bjuder upp med detta uttalande)

Permalänk
Avstängd

Hjärtproblem eller hjärnblödning.

Permalänk
Medlem

Min dröm är att jag ska dö i en fight mellan mig och nio lejon/vithajar/grizzley björnar. Så jag röstar på det.

Permalänk
Medlem

Självmord

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Aldrig!

Kommer framställa ett "serum" gjort av stamceller, som byter ut cellerna och jag kommer va för evigt ung!

Ett moraliskt problem är att jag kommer behöva en källare full med klonade foster, som man kan utvinna stamceller från...

Eller kommer nog för eller senare bli påkommen och sen lynchas av en stor bunt arga moral tanter, alternativt bli avrättad av staten...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Aldrig om allt går som planerat...
Härskare över universum med he-man som min betjänt är ju på agendan, då har man ju inte tid att dö ju.

Om jag lever tillräckligt länge för att det skall kännas som att man gjort det man ville göra eller om det börjar kännas som att man behöver hjälp med saker så som att tvätta sig, äta själv och annat så tänker jag testa hoppa fallskärm, och inte dra i snöret. Har inga problem med att bli gammal, men jag tänker inte bli nått gaggigt kolli på nått hem och därmed basta. Samma sak om man får nån av de där sjukdomarna. Då tar man hellre ett genomtänkt beslut att låta det vara över på det sätt jag vill än ligger och tynar bort på nån säng med liggsår och annat.

Mer troligt är väl dock hjärtproblem eller nått.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Jag ska aldrig heller dö, det låter ju helt absurdt. Det är det bara andra som gör.

Min själ ska flyta iväg till Guds himmelrike där en massa snygga brudar väntar och matar mig med choklad.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem

hjärtattack skulle jag tro.. nikotin missbruk och dålig kost.. kan inte sluta bra

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk

Mjo, jag hade nog inte heller tänkt att dö under den närmaste tiden.

Så förhoppningsvis kommer min "Death-style" vara att atomerna som bygger upp det lagringsmedium som lagrar mig kommer att sönderdelas.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Drömscenariot är ju att köra en självmordsbombning mot RIX-FM's studio under "Rix morgon-zoo".

Permalänk

jag kommer dö av skadorna efter en dropkick som spräckt mitt skallben i en kung fu-turnering i Madrid om två veckor.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem

Flygkrasch när jag är 26 år gammal.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

När jag känner för det kommer det ske på ett genomtänkt sätt. Men det kommer inte vara än på ett tag så jag har inte riktigt tänkt ut sättet än.

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

Jag kommer bli uppäten av Zombies.

Permalänk

När jag som 75 åring har det roligt i sänghalmen med 15 gudomligt vackra kvinnor som är 50 år yngre =). Hugh heffner får slänga sig i väggen.

Visa signatur

Antec P180B SPCR, Asus P5B Deluxe WIFI, C2D E6600/Scythe Ninja @ 3.2, 2Gb Corsair Twin2xPRO-800, Tagan 530 Easycon, 250 gb Seagate 7200.10, Sapphire X1900XT @ XTX flash

FJ Xi 1546 2.0Ghz C2D, 2 Gb Ram, 240Gb Raid 0, Nvidia 7600.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Flygkrasch när jag är 26 år gammal.

Mycket rockstar

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av belga
Mycket rockstar

Inte om man själv är piloten då är det mer 9/11 över det hela

Permalänk

Jag kommer dö av att ha satt en saftig biff i halsen samtidigt som jag drunknar i margarita.

Permalänk
Medlem
Citat:

Mycket rockstar

Ja jo, håller med dig. Men tyvärr så har ElDiablo rätt. Antagligen kommer jag schabbla till det och göra en misslyckad korkskruv rakt i marken.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElDiablo
Inte om man själv är piloten då är det mer 9/11 över det hela

Ska försöka undvika byggnader så mycket som möjligt, vill inte bli ihågkommen som en terrorist! Det är underbart att vara en pilot och vara ursprungligen från Mellanöstern nu

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Med ett krypskyttegevär på någon högt beläggen byggnad. Har alltid sagt att jag inte kommer dö ensam

Permalänk
Medlem

Jag kommer att dö hemma 90 år gammal. Vägra vårdhem.

Sen finns det ju alltid andra sätt....som till exempel rånmördad i Asien under en lång resa, typ backpacking. Sen när jag lyckas ta mig i väg på den resan...

Permalänk
Medlem

Re: Your Death-Style?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Hur tror du att du kommer att dö?
Jag tror jag kommer dö på nått jätteklantigt sätt

EDIT: Den som säger "ålder" skjuter jag (och visst, erkänner att jag bjuder upp med detta uttalande)

Av ålder. Hoppas jag. Alternativt på ett stort segelfartyg som förliser eller något, där jag som kapten väljer att gå under med skeppet.

Permalänk
Medlem
Citat:

men jag tänker inte bli nått gaggigt kolli på nått hem och därmed basta.

Tror du att det finns någon som i sin ungdom som sa att de minsann skulle bli ett gaggigt kolli på nåt hem? Det är ju ingen ambition, men likförbannat finns det många geggiga kollin på hem.

Poängen är att du, förmodligen, precis som de flesta andra, kommer att ändra dig när du blir gammal. Som ung vill man självklart dö med en "bang", men seriöst, hur troligt är det att det händer?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Cancer skulle jag gissa. Mycket talar för det. Förmodligen halvt bortruttnad på någon avdelning där man "gör det så bekvämt som möjligt".

I dagsläget hoppas man ju på att gå ut i en blaze of glory, man vill ju vara nästa veckas samtalsämne för att man naken blåste in i Poseidon med en riktigt vass motorcykel, smällhög på kola och att de ska ha en minnesdag på SVT till min ära.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Medlem

Jag dör i en bilolycka imorgon.

Permalänk

När jag precis gjort ett hjältedåd

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
Jag dör i en bilolycka imorgon.

Jag ska göra mitt bästa, betalningen skall vara på mitt konto senast 23.00 ikväll.

Själv dör jag i en bilolycka imorgon då jag ska köra på en annan person och omkommer själv

Permalänk
Medlem

Jag kommer att mördas av fundamentala islamister som inser att om de vill styra Irak som de vill måste de först bli av med mig.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Eftersom frågeställningen inte ens är filosofisk så drar jag över tråden till Hobby & fritid.

*Flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Något hjärtproblem. Äter för mycket skräpmat vet ni.

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN