Thinkpad Z61 C2D 2.0/2GB/100GB 15.4" WUXGA 11200:- hos Dustin!

Permalänk
Medlem

Thinkpad Z61 C2D 2.0/2GB/100GB 15.4" WUXGA 11200:- hos Dustin!

Såg just att Dustin har en "liten" kampanj på denna. Rek list 26500 ink moms, nu 11200:-

Jag vet att jag har sagt att nästa dator blir en mindre än min nuvarande HP, men en vass Z61 för 11000:- är svårt att motstå.

Vad säger ni andra?

Permalänk
Medlem

15.4 tum WUXGA är alltid trevligt

Svårt att tänka mig att du blir missnöjd med den maskinen och det priset.

Visa signatur

Legitimerad stofil

Permalänk
Medlem

Ja sjukt bra pris! Dom måste ha fått fnatt som säljer den så billigt. Hade jag vetat om detta hade jag garanterat köpt denna istället för min m4300

Visa signatur

Stationär: Athlon 64 3200+ @10*250=2,5GHz, 1gb PC3200 valueRAM, palit 7600gt. Bärbar: Dell precision m4300, c2d T7300, quadro fx 360m, 3gb RAM, 1680*1050 Truelife

Permalänk
Medlem

Helt klart ett sjukt bra pris. Jag stod och velade mellan T61/X61 och den ryktade nya tunna macbooken.

Har lagt en order på en Z61 så får vi se hur det blir i slutändan.

Permalänk
Medlem

Det är ju helt galet bra pris på den där alltså. Fan! Jag som vill köpa en ultraportabel. Får helt enkelt räkna om... vad är det jag vill ha?

Permalänk
Medlem

Hmm ser intressant ut!

HUr är detta grafikkort på den? mest för program osv eller? elelr funkar det spela spel, (lirar mest online tex, wow, vanguard osv..)

ATI Mobility FireGL v5200 256 MB
Är det DDR2 eller DDR3?

Permalänk
Medlem

Tippar på ddr2, grafikkortets styrka lär förresten vara i klass med ati x1400.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Something is wrong with science – fundamentally wrong. Theories just keep getting stranger and stranger.

Permalänk
Medlem

Tack Moonglum för länken!

Inte elt het på games med andra ord.. men gjord för programering..

Kunde de inte sänkt en gaming bärbar så mycket:-)

Permalänk
Medlem

Någon som har beställt? Jag funderar på att göra det. Är den utgående??

Permalänk
Medlem

Jag köpte två, och är hyfsat nöjd hittills. Lite tung bara, och full med en massa onödiga program. Betydligt mer gedigen än min gamla Zepto dock.

Permalänk
Medlem

Har också kollat på den, såg att den var 1 år gammal dock.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bash
Jag köpte en och är väldigt nöjd med den men osäker på om den är utgående.

Vad är det för Windows XP som medföljer ifrån Dustin? Svensk eller Engelsk?

Edit: Såg nu på Dustins sida att det var Svensk...

Permalänk

Sitter på en sån burk nu och haft den snart en månda, riktigt bra faktiskt, underbart att kunna ha sån hög upplösning på en skärm. Underbar vid bildbehandling, kanske inte en spel dator men den rullar till och med på med min Windows Vista Ultimate 32-bitars installation och med Norton IS 08 igång. Klart värt köp!

Kan tillägga att jag precis gjorde 3dMark 03 test och fick 6486 poäng under Vista Ultimate 32-bitars, blev förvånad faktiskt

Permalänk
Medlem

Hur är ljudet från de inbyggda högtalarna?
har en T60 och tycker är ljudet är kasst.

Visa signatur

Thinkpad
Elitebook

Permalänk
Medlem

hur är det med garantin på denna laptop, är det 1 år eller 3 år som det står på dustinhome:s hemsida?

Visa signatur

markus