Jens of Sweden Mp-130 font-fil saknas (iopsfont.fnt)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2002

Jens of Sweden Mp-130 font-fil saknas (iopsfont.fnt)

Hej!

Jag har en gammal mp3-spelare från Jens of Sweden. Mp-130 heter den. När jag startar spelare så står det att det saknas en fontfil (iopsfont.fnt).

Jag undrar helt enkelt om någon av er har en sådan fil, kanske på er egen mp3-spelare?

mvh Micke

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Feb 2009

svårt när deras företag gick i konkurs, kanske dags att köpa ny MP3?

Dator: 2.4 Ghz Dualcore 4 Gb PC6400 4870 HD 512MB 1 TB hdd 22' wide
Ljud: HK 3480+2st Jamo 365+ 2st nonamehögtalare, Creative X-fi fidel1ty xtreme gamer.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
På snedden i Dirty South
Registrerad
Dec 2001

Hade det varit en MP-100 eller 110 hade jag kunnat hjälpa dig men i detta fallet får du nog ge dig ut på lite äventyr bland koreanska sidor.
Försök att hitta IOPS egen sida och jobba därifrån, alternativt hitta en gammal firmwareuppdatering.

Jag rear ut min själ, allt ska bort - - Fractal Design Define R3 | Corsair RM750i | Corsair H100i GTX & 2 x Noctua NF-F12 PWM | XFX DD R9 280 3GB & Sapphire Dual-X R9 280X 3GB OC | 840 PRO 128 GB + 850 PRO 128 GB + Spinpoint F3 1 TB + NETGEAR ReadyNAS RN204 2x8 + 2x6 TB RAID5 & Synology DS216se 2x3 TB JBOD | BenQ XL2411T + AOC E2461FWH + AOC E2476VWM6 | Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Red + Logitech G502 | ASUS FX502VM-DM265T/GL502-VMZ + 24 GB RAM + Intel 600p M.2 256 GB + 850 EVO 500 GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2002

Tjenare!
Jag ville bara meddela att jag lyckades och nu hoppas jag att svärmor blir glad när jag fixat hennes spelare.

Jag kommer att behålla filerna för eventuella framtida formateringar av spelaren ifall någon annan också har behovet.

mvh Micke

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Oskarshamn
Registrerad
Okt 2003

Hej du Micke.

Hittade precis min gamla spelare i en låda och tänkte damma av den och använda, men saknar fonten.
Så har du kvar den får du hemskt gärna skicka den så man kan bruka denna gamla spelare igen.

Mvh Johan

Skrivet av MickeBoy:

Tjenare!
Jag ville bara meddela att jag lyckades och nu hoppas jag att svärmor blir glad när jag fixat hennes spelare.

Jag kommer att behålla filerna för eventuella framtida formateringar av spelaren ifall någon annan också har behovet.

mvh Micke

"Don't click this"Who can resist?
(At the very least you’ll get someone to hover over the link to see the URL.)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2002

Hej!

Jag tror att den ska finnas kvar, men jag sitter på jobbet just nu.
Jag lovar att försöka leta när jag kommer hem.

Om du inte har fått svar inom ett par dagar så påminn mig gärna igen.

mvh Micke

Skrivet av WemoX:

Hej du Micke.

Hittade precis min gamla spelare i en låda och tänkte damma av den och använda, men saknar fonten.
Så har du kvar den får du hemskt gärna skicka den så man kan bruka denna gamla spelare igen.

Mvh Johan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2002

Hej!

Jag skickar dig ett PM med en länk.

mvh Mikael