Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
KLAX
Registrerad
Jan 2004

Valborg 2011!

Amatörernas afton - Valborg är strax här.

Vad har ni för planer inför morgondagen?

Drar själv till uppsala för andra året irad. Skall bli trevligt, får hoppas på grymt väder!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vänersborg
Registrerad
Jan 2008

Jag är chafför kan man säga Har för ont om pengar just nu för att göra annat

HTPC i7 6700. 20GB DDR4 2166mhz. GTX 1060 6GB. Fractal node 202. Intel 535 480GB. HTC Vive
Skrivbords pc R7 1700@3,9Ghz. 16GB DDR4 3200mhz. R9 290@standard. ASUS Crosshair VI hero. Fractal define c. MX300 275GB. 3TB toshiba.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Hemma och tar det lugnt.

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002

Inget planerat, sitter nog och kodar ^^

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skutskär
Registrerad
Dec 2007

har inte nåt planera imorgon men blir hemma o lugnt o lite lirar även .

Min Dator 1 2600K@4,5Ghz ASRock Z68 Extreme3 Gen3 Corsair Vengeance 8GB XFX R9 390DD XXX OC 8GB Corsair RM1000X CM HAF 922 SSHD 1TB & WD Green 2TB CM 212+ 2x Scythe GT 1450 rpm .planera ny alll system på våren 2018
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kebabens huvudstad
Registrerad
Feb 2005

Ska jag föja strömmen då? Ingenting planerat iaf, spelar lite, tar tjejen till tivolit om hon vill...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Småland
Registrerad
Mar 2005

Sitter hemma och tråkar eller står i garaget och polerar på den gröna klimpen. Har inget socialt liv så man får hitta på saker att göra istället.

I am Extrazz.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2003

Grillning hos moster, får dock se om jag orkar ta mig dit då jag haft ont i halsen hela dagen. Ser inget speciellt med Valborg ö.h.t^^

i5 4690k, Asus z97-E, 1x Samsung 1tb, 1x samsung 250gb, Crucial 250gb ssd, GTX 970 strix, 16gb ddr3 2400MHz, M2 silent pro 850w, Fractal Design R2, ASUS VG248, Windows 7 Ultimate x64. Nokia Lumia 930. SAAB 9-5 2.3t. Xbox One

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Herrljunga
Registrerad
Apr 2002

Hade totalt glömt bort valborg tills jag såg tråden.

Polarna har inte ens frågat vad jag ska hitta på.

Tror de gett upp hoppet om mig

"That's when you know you've found somebody really special; When you can just shut the fuck up for a minute and comfortably share silence"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Aug 2006

Grill och ifk norrköping på tv

Phenom II X6 1055t @ 3,5GHz
Sleeva.se »

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Aug 2003

Ska fylla år som vanligt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2001

Sitter i ekonomikumparken från ca kl 10 och framåt. Leta efter en hörnsoffa och Jornlådan så är jag där. Årets viktigaste dag om man bor i Uppsala

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004

Ska skriva tenta mellan 9 och 13.. går kanske ut och tar en öl sen.. får dock se. Är inte jätte intresserad av att dricka eller festa denna helgen.

| Fractal Design Node 304 | Intel i5 4460 | Geil Dragon 2x8GB DDR3 1600MHz | Samsung EVO 250GB SSD | MSI Gaming AC mITX | Gigabyte GTX960 mITX | Corsair RM 450W | LG 22" IPS | QPad MK-50 | CM Mizar | MSI GE620-DX | | Philips 32" LCD-TV | PS4 | Motorola Moto G3 | PS4 | Code-E Mediaplayer |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Okt 2009
Skrivet av Aijoj:

Sitter i ekonomikumparken från ca kl 10 och framåt. Leta efter en hörnsoffa och Jornlådan så är jag där. Årets viktigaste dag om man bor i Uppsala

Härligt, då ska jag leta efter dig

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2010

Öhh... Sova, Vakna, Äta, Dator, Äta, Dator, Äta nyttiga saker, Dator, Sova :>

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Maj 2006

Bryter väl mönstret och säger att här ska partas

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
KLAX
Registrerad
Jan 2004
Skrivet av Aijoj:

Jag tror det var där vi var förra året, det var någon grön scen med lite uppträdande, sen kommer jag ihåg en skinnsoffa mitt i parken Rullar in runt 12 med tåget.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Okt 2001

Sitta vid en pool i Turkiet och dricka öl

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Aug 2004

Stadsparken Lund

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Summer '79
Registrerad
Maj 2002
Skrivet av Kryll:

Sitta vid en pool i Turkiet och dricka öl

Låter inte helt fel, din j"""el ^^

CPU: Intel Core i7 4770K @ 4.2Ghz Motherboard: Asus Maximus VI Hero GPU: Zotac GeForce GTX 780 AMP Edition Memory: Kingston Beast 16GB @ 2400Mhz SSD: 240GB Intel 530 PSU: Corsair AX 860W 80+ Platinum Chassi: Corsair Obsidian 750D OS: Windows 7 x64 Professional 3Dmark11: 13739 3Dmark Vantage: 42063 Valley Benchmark 1.0 Extreme HD: 3016

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Maj 2003
Skrivet av flashen:

Inget planerat, sitter nog och kodar ^^

Samma här.. Nå några timmar på gymmet blir det också.

På kvällen håller jag mig inne, då folk slåss så mycket såna hära kvällar av anledningar som att ha något att fördriva tiden med.

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lbg
Registrerad
Dec 2001

Ska vara hemma och ta hand om min dotter så att sambon kan få komma iväg och partaja lite. Spela lite FFXIII blir det nog. Ev. en film också....gött mos

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2005

Blir nog ganska lugnt tror jag. Grillning och lite öldrickandet är det planerat med några vänner.

Eeeeeeh.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kokain.ninja
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av SteFFoo:

Grattis mannen

Själv ska jag FESTA HÅÅÅRT... Morsan, farsan, syrran, syrrans pojkvän, en familj vi känner och min rektor...
Vi ska väl sitta och sofistikerat diskutera skolpolitik och sedan gå till stadsparken och kolla när de tänder på...
Yey. Vill mycket hellre ut o supa med polarna...

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sweden
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av SteFFoo:

GRATTIS! ;-D

Vi får runt 16 gäster för vi hade fördelsedag här igår.

Be very careful, You have to make sure this doesn't turn into yet another addiction... Addticted

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Aug 2003
Skrivet av NidoKing:

GRATTIS! ;-D

Skrivet av Markthegreat:

Grattis mannen

Thanks!

Det verkar droppa in väldigt mycket beställningar idag på min ehandel, bra present faktiskt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av Soyish:

Blir nog ganska lugnt tror jag. Grillning och lite öldrickandet är det planerat med några vänner.

Så det ska vara, grill och några öl ! Jag kommer sitta på en Buss mellan 12-tiden till 18, sedan därefter vet man väl aldrig, hoppas på grillning ^^

/MR.Snark

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
kokain.ninja
Registrerad
Nov 2010
Skrivet av SteFFoo:

Thanks!

Det verkar droppa in väldigt mycket beställningar idag på min ehandel, bra present faktiskt!

Hade beställt om jag hade haft pengar... :/

oniichaNj@rizon, freenode, oftc, m.fl

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Aug 2003
Skrivet av Markthegreat:

Hade beställt om jag hade haft pengar... :/

Jag förlåter dig

Under dagen blir det och packa ordrar, städa och sen på kvällen kommer tjejen med familj.
Sen efter det får vi se!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av CloX:

Drar själv till uppsala för andra året irad. Skall bli trevligt, får hoppas på grymt väder!

Fattar inte grejjen med Uppsala? Känner skitmånga som ska dit. Whats the thing lixom?

Ikv ska jag o några polar grilla o kröka:)

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.