Permalänk
Medlem

Roliga historier.

Har ni några skämt som ligger på lur?
Ett gott skratt förlänger livet. :);)

Dagen var fastställd och tre av brudgummens vänner, en snickare, en elektriker och en tandläkare diskuterade vilka hyss de skulle hitta på för brudparet i samband med bröllopsnatten. Snickaren menade att om han sågade av sängbenen så fick de något att skratta åt. Elektrikern bestämde sig for att koppla ström i sängen. Tandläkaren ville inte säga vad han skulle göra, men lovade de andra att hans hyss skulle bli ihågkommet för alltid.

Bröllopet och tillhörande festligheter gick som planerat och några dagar senare fick alla brudgummens vänner följande brev:

"Bästa vänner!

Vi ber att få tacka för alla lyckönskningar med anledning av vårt bröllop och alla ansträngningar att göra detsamma oförglömligt. Vi hade inget emot att sängbenen var avsågade och rasade ihop då vi lade oss, ganska kul faktiskt! Elektrostöten var först en chockartad upplevelse, men som sen faktisktbvisade sig ha en positiv effekt på manligheten...

MEN - får jag fatt i den idiot som hade blandat lokalbedövning i vaselinburken, DÅ JÄVLAR..."

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Avstängd

Två äldre herrar pratar om svunna tider som gått. En av dem blir allvarlig under samtalets gång och säger:
-"Visste du förresten att min morfar dog i koncentrationsläger"?
-"Oj...*chockad*...nej det visste jag inte, hur gick det till? Vad hände?
-"Han ramlade ner från vakttornet och dog"...

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

En journalist som jobbar för lokaltidningen skulle hälsa på dårhuset i stan.
Väl där frågar han personalen om han skulle kunna få intervjua ett par patienter som "sticker ut". Han blir därefter visad till ett par patienter som sitter och berättar siffror för varandra.

- "23" säger den första varpå båda patienterna börjar skratta.
- "12" säger den andra efter att skratten lagt sig och de börjar skratta igen.
- "Ursäkta, men vad betyder dessa nummer?" frågade journalisten.
- "Jo," säger den ena patienten, "vi har suttit här så länge att vi kan alla skämt utantill så vi har numrerat dem för att göra det enklare för oss att berätta dem."
- "Jaha, det var ju intressant" säger journalisten. "kan jag få prova?"
- "Javisst!" säger patienterna samtidigt.
- "71!" utbrister journalisten och de båda patienterna börjar skratta som aldrig förr! Tårarna rinner av skrattet och de har svårt att andas ordentligt. Efter ett par minuter och skratten har lagt sig, frågar journalisten med ett leende: "Vilken rolig historia var det?"
- "Vet inte," säger den andra patienten. "Den har vi aldrig hört förut!"

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Ingen och Dum var ute och gick. Efter ett tag passerar de en bro och Ingen, klantig som han är, trillar i vattnet! Dum rusar med full fart till närmsta telefonkiosk och ringer polisen.
- "Ingen har trillat i ån, Ingen har trillat i ån!"
- "Vad pratar du om? Vadå ingen har trillat i ån?"
- "Förstår ni inte, Ingen har trillat i ån. Han håller på att drunkna. Gör någonting!"
- "Vadå ingen har trillat i ån! Är du dum eller?"
- "Ja!"

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Skuttokova:

"A dyslexic man walks into a bra."

He he...då måste jag vara dyslektiker eftersom det där händer mig då och då, men oftast står det en kvinna bakom The bra.:D;)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

Underbar sida, tack för den!

Citat:

A visibly exhausted and distressed man walks into a bar and orders a strong drink.

"Long day?" the bartender asks.

"No, all days are 24 hours long" the man replies, amazed at how uneducated the bartender is.

Skrivet av MacEnkronan:

"A dyslexic man walks into a bra."

He he...då måste jag vara dyslektiker eftersom det där händer mig då och då, men oftast står det en kvinna bakom The bra.:D;)

En annan bra

Citat:

a dyslexic man walked into a bar, ordered a beer, and no one was aware of his affliction

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - GTX 1070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

hallefackinglujah!

Jag är kass på historier så jag har ingen på lager :/ lyssnar/läser roliga historier gör jag bra

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fyfan va roligt, jag dör!

Latvian see tree with beautiful leaf greens. Latvian say 'hooray, great symbol hope times ahead' But is not tree, is dead body. Latvian hallucinating due to malnutrition.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jag insåg nyss att den här tråden skulle ha varit in "underhållning och medier". Kan en moderator flytta den?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

Fyfan va roligt, jag dör!

Latvian see tree with beautiful leaf greens. Latvian say 'hooray, great symbol hope times ahead' But is not tree, is dead body. Latvian hallucinating due to malnutrition.

Jag förstår inte vad som är så roligt. Men det kanske är värmen.
Not cold.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ett flygplan fullt med passagerare på väg in mot flygplatsen får haveri och nödlandar på en lokal kyrkogård. När piloten anropar flygtornet så får han frågan.

Flygtornet: Hur ser det ut?

Piloten: Inte bra alls, här ligger hundratals döda.