Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skånes Fagerhult
Registrerad
Maj 2011

Haf 912+

Är Haf 912+ något chassi ni skulle rekommendera? eller vilket ska jag köpa i samma prisklass?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kumla
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Jojjeman123:

Är Haf 912+ något chassi ni skulle rekommendera? eller vilket ska jag köpa i samma prisklass?

http://www.inet.se/artikel/6900680/fractal-design-define-r3-s... Riktigt härligt och väldigt tyst chassi! Annars så kan du ta ett: http://www.inet.se/artikel/6901301/cooler-master-690-ii-advan... som också är väldigt bra men inte lika tyst.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Jojjeman123:

Jag har HAF 912+ och Define R2. Jag gillar 912+ bättre, mycket bättre kylning

#framtiden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2011

Har ett 912+ chassi stående med en äldre installation, trivdes oerhört bra med det chassit och jag undrar än idag varför jag inte enbart tömde det och satte i mina nya prylar i det istället för att köpa ett nytt, dyrare och i mitt tycke sämre chassi..

Nåväl, det är ett mycket bra chassi.

Namn: Hampus Gustafsson Ålder: 29 Bosatt: Göteborg, centrum. Yrke: IT-Tekniker, serverkonfig, runtresande.
Ägare av stationär spelburk, server för fillagring samt en Asus eee pad Transformer.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Apr 2011

Jag har också ett haf 912+. Jag är mycket nöjd med det, men jag håller på att byta ut befintliga/sätta i där det inte fanns några fläktar. Även om det är lite synd att det bara följer med frontfläkt och bakfläkt så är det ett mycket bra chassi

Stationär i5 3570k @ 4.5 Corsair AX750W GTX 670 @ + 140 Corsair Vengeance LP 8gb TJ08-E Seagate Barracuda 1tb ASUS Z77-M PRO

Laptop HP ProBook 6360b 13.3"

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
öckerö
Registrerad
Feb 2010

Jag tycker att haf 912 är ett himla trevligt chassi men 2 andra som funkar minst lika bra är fractal design define r3 och nzxt h2

angel of fucking poop and will smith! :) i love poop! and will smith! and i am gonna buy a computer for only 20 dollar! yeah, se ya´ll next week! Ps: jag älskar Annika

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Maj 2011

JAA