Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Relik 📜

Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Tråden "Ditt senaste inköp (bilder)" har vuxit ur kläderna, och det är dags för en ny diskussion att inta tronen.

Reglerna som gäller är mer eller mindre samma, tanken är alltså att posta bilder på ditt senaste inköp. Det kan handla om allt från datordelar till bilar, strumpor, juicepaket eller impregnerat virke. Bilderna ska helst vara egentagna (undvik produktbilder) i lagom storlek (inga bautabilder på flera megabyte), och lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt. Undvik dock att sväva iväg i för långa diskussioner, lyft hellre ut detta till en egen tråd eller gör upp via PM!

Jag tar på mig ansvaret att inleda..

2x WD 3,0 TB genom Inwarehouse-kampanjen. Fattade aldrig att man bara fick köpa en, och de verkar inte ha varit med på det själva heller. I vilket fall, jag är nöjd, under 1 500 kronor för 6,0 TB utrymme får anses som godkänt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Yay, ny tråd!

Detta är väl det senaste inköpet, "nya" fälgar till Volvon:

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Skrivet av SpammerN^:

Yay, ny tråd!

Detta är väl det senaste inköpet, "nya" fälgar till Volvon:
http://www1.garaget.org/archive/149/148536/217009/217009-2383...

Stilrent

Visa signatur

..counting all the assholes in the room, well I'm defenitly not alone..

Permalänk
Skrivet av flottnacke:

Oja, precis som det ska vara enligt mig.

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

Vad inte vad för ont vi har gjort.
Men när var hur vad vem har gjort dig så illa att det fick dig att synda.

Att bomma igen gamla tråden...ojoj ;P Någon åker på smisk..

OnT:

Blev ett impulsköp från G2play.net :

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Sommarläsningen fixad!

(Mobilkamera)

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av edman:

Riktigt bra böcker enligt mig. Snart kommer femte boken också, 12 juli. Sen får man nog vänta ett bra tag på nästa.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Först blev det en ny dator innehållandes det som står i sign. Lär dock skicka tillbaka SSD:n då den verkar ha dött helt.

Sen blev det en kamera, en Canon EOS 60D tillsammans med ett 18-135, lite minneskort, motljusskydd, UV-filter etc.

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

Shit, en ny inköpstråd! Måste vara med på första sidan med nått

En bild säger mer än ett ord! Bilen fick sig ett nytt handtag till passagerardörren idag, samt en total polering och ditec-behandling Så här mycket har den inte blänkt på flera år.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Hedersmedlem

Fick bli en ny uppsättning wedgar; TaylorMade xFT PT. Testade de igår och blev kär direkt, grymt bra känsla i träffytan! Verkar jäkligt smutt med utbytbar träffyta

- 52° /09°
- 56° /16°
- 60° /10°

(hämtar ut de på lördag så då kommer det upp bild)

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Medlem

Plåster till bilen!

Permalänk
Medlem

Ny tråd!

Spontan köpte detta på ONOFF. Blev chockad över priset, 448 kr(för både spelet och kontrollen). Bara kontrollen kostade 659 löst och spelet 599.

Permalänk

Vart lite shopping med delar till bilen:

Lambo-door kit från LSD

Fälgar Aez Nemesis

Permalänk
Medlem

Det var dags för nytt, ångrar mig inte en sekund.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Skrivet av P-NILZ:

Det var dags för nytt, ångrar mig inte en sekund.

http://i.imgur.com/2Ytxy.jpg

Polarn kör en sån som man fått klämma på:)

Kärlek vid första ögonkastet! Färgerna och skärmen får en att dregla!

Har en iphone 4 själv btw:)

Permalänk
Medlem

Köpte en liten lampa att ha ute på balkongen nu när den är renoverad.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Inte så mycket nyköp egentligen men den ska slås ut så det är nästan som en ny ring sen Sambons ring för övrigt

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Orkar inte leta upp skorna just nu då det är så mörkt, så får bli en produktbild:

Tog väl 2 veckor eller nått från Kina.

Visa signatur

mjau

Permalänk

Bokade precis flyg hem under höstlovet från Arvidsjaur med NextJet

Permalänk
Medlem

Hade bara tänk att köpa för en dag, men såg att man sen fick en extra dag med på köpet.
Så det tackar man ju inte nej till.

"Plötsligt så händer det.."
Det är det lilla i livet som räknas.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag var trött på "takhöjden" i mitt gamla tält så det fick bli ett nytt inför årets festivaler. Det här är 180cm högt i innertältet så man bör kunna stå upp och byta om. Att stå bakfull och svettig på knä i ett varmt och trångt tält och försöka få på sig kläder är ingen höjdare..

Och för de som är intresserade så är festivalerna som besöks i år Graspop Metal Meeting(BE), Amphi Festival(DE), Getaway Rock(SE) och Brutal Assault(CZ).

Det kostade ca 920kr med frakt och köptes från Tent-tents.com

Visa signatur

WS: i5 2500K@4,7GHz| Noctua NH-D14 | Asus Maximus V Gene | Asus HD7850@1450/1050 | 8 GB Corsair XMS 3 | Corsair CX V2 600W | OCZ Agility 3 120GB | Fractal Design R3 | Dell U2412M
Server: AsRock FM2A85X-ITX | AMD A4-6300 | 8GB | Kingston V300 60GB | 12TB HDD | Fractal Design Array R2
HTPC: Sapphire Pure Fusion | 4GB | OCZ Agility 2 40GB | Fractal Design Array R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av edman:

Lånar din bild då jag inte har någon kamera. Fick hem samma paket idag ska bli kul att läsa.

Permalänk
Medlem

Min kamera är döende, därav dålig bildkvalité (får hela tiden varningar om att det är något objektivfel?)

Anyways, uppgradera idag mitt ljud i form av högtalare. Bytte mig från Logitech Z-10, skillnaden är lika stor som kontrasten mellan färgen svart och vit :O'

KRK Rokit 5 G2

Permalänk

Betalade SEVIS avgiften inför studierna i usa. På måndag blir det att ta sig till banken för ambassadavgiften, sen är det bara rulla tummarna till augusti

Permalänk
Medlem

Köpte en durian-frukt idag (la dit en CD för storleksuppfattning). Ska bli spännande att pröva "King of the Fruits".

Permalänk
Medlem

En Sodastream på MediaMarkts rea

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pulchi:

http://oi56.tinypic.com/2me1xc1.jpg

En Sodastream på MediaMarkts rea

*Gott med kolsyrat*.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem

6 grabbar och 2 brudar drar till alanya i Juli Bokades igår!

Permalänk
Medlem

Senaste inköp BMW 3-serie coupé (E92)