Hjälp med kylning för ett m-atx chassi

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2010

Hjälp med kylning för ett m-atx chassi

Hej, tänkte höra om jag kan få in min kylare i ett Fractal Design Define Mini Svart ? Det är en Antec Kühler H20 620. Borde egentligen gå, då jag har en Sugo SG05B just nu Fast tycker att luften flyttas för dåligt, och har ej några förslag på något annat kylnings system heller!

Så ifall någon har fått in ett liknande H60 eller något, så skriv gärna! Eller om ni har ett annat chassi som Lian Li PC-V351B mATX så är jag intresserad utav förslag!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mjölby
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av Philippk:

Hej, tänkte höra om jag kan få in min kylare i ett Fractal Design Define Mini Svart ? Det är en Antec Kühler H20 620. Borde egentligen gå, då jag har en Sugo SG05B just nu Fast tycker att luften flyttas för dåligt, och har ej några förslag på något annat kylnings system heller!

Så ifall någon har fått in ett liknande H60 eller något, så skriv gärna! Eller om ni har ett annat chassi som Lian Li PC-V351B mATX så är jag intresserad utav förslag!

Förstår inte varför en H60 inte skulle få plats, så det är nog bara att köra. Om du vill spara pengar kan du alltid kolla på ett Ace Ecco 220 eller 250 (ta 250 för den har svart-lackerad insida och ljuddämpning).

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Jan 2010

Pengar är inte problemet i detta fall, men tänkte ifall någon kunde säga hur luftflödet blir för dom vore bra! Då jag vill överklocka lite dessutom.