Permalänk
Medlem
Skrivet av Nova-X94:

Digga den som *** haha, vad använder du för redigerings program?

Skickades från m.sweclockers.com

Tack! Sony Vegas och After Effects, till intro och outro Cinema 4D

Skrivet av Juggernawt:

Diggar när du droppar helikoptern med C4! Väldigt najs!

Tack!

Skrivet av Sarevok:

Vad har du för grafik samt config inställningar? Jag har allt på max men har sjukt svårt att se t.ex AT4 när jag skjuter den.

Detta kör jag just nu:

[WindowSettings]
Width=1920
Height=1080
Fullscreen=true
RefreshRate=60
VSync=false
[Sound]
Quality=high
VoipEnable=true
SpeakerCount=6
[Graphics]
Effects=medium
Soldiers=medium
Vehicles=medium
Overgrowth=medium
Undergrowth=medium
StaticObjects=medium
Terrain=medium
Shadows=medium
Bloom=true
HSAO=false
MSAA=1
Water=medium
MainQuality=medium
Texture=high
DxVersion=11
Aniso=2
Detail=medium
RenderAheadLimit=0
Fov=90

I första montaget körde jag ibland på high och hade 55 FOV. Du kan ju testa sätta bloom på false, tror en del dimma och sånt försvinner då. Men som solslidan säger så är det mest känsla, det räcker inte med att bara se raketen utan du måste känna var den befinner sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusM:

Tack! Sony Vegas och After Effects, till intro och outro Cinema 4D

Tack!

Detta kör jag just nu:

[WindowSettings]
Width=1920
Height=1080
Fullscreen=true
RefreshRate=60
VSync=false
[Sound]
Quality=high
VoipEnable=true
SpeakerCount=6
[Graphics]
Effects=medium
Soldiers=medium
Vehicles=medium
Overgrowth=medium
Undergrowth=medium
StaticObjects=medium
Terrain=medium
Shadows=medium
Bloom=true
HSAO=false
MSAA=1
Water=medium
MainQuality=medium
Texture=high
DxVersion=11
Aniso=2
Detail=medium
RenderAheadLimit=0
Fov=90

I första montaget körde jag ibland på high och hade 55 FOV. Du kan ju testa sätta bloom på false, tror en del dimma och sånt försvinner då. Men som solslidan säger så är det mest känsla, det räcker inte med att bara se raketen utan du måste känna var den befinner sig.

Jaha ok trodde du körde med max inställningar. Angående AT4 så drog jag ner brightness och contras till 40/40 och i t.ex Atacama så kan man se den bättre. Testa

Visa signatur

CPU 3930K Mobo Rampage IV BE Minnen 32gb 1600 mhz SSD Samsung 850 pro 512 gb PSU Corsair 1200AX GPU Msi 980 Gaming

Permalänk
Medlem

Gjorde en liten kort en så länge ja var sjuk

Visa signatur

Rota3: Ryzen 5600 - 32GB - Radeon RX 7600 - Kingston NV200 2TB - Fractal Design R3 - EVGA Supernova 750W

Permalänk
Medlem

Snygg video! Får mig att minnas när jag och polarn satt å gjorde filmer när vi lira cs, dock långt ifrån så här snygga eller avancerade

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tandborste:

Snygg video! Får mig att minnas när jag och polarn satt å gjorde filmer när vi lira cs, dock långt ifrån så här snygga eller avancerade

Om det var riktat till mig, tack!

---

Gjorde ett litet klipp för ett tag sen där vi körde defib only, smoke only och tracer+rpg only:

Permalänk

Nu är det väl ändå på hög tid att ge sig Linus? =D

Nej men det är awesome, skit kul att få se resultatet utav ett av dina intressen. Keep it up!

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Nu är det väl ändå på hög tid att ge sig Linus? =D

Nej men det är awesome, skit kul att få se resultatet utav ett av dina intressen. Keep it up!

Ge mig med vad?

Permalänk
Skrivet av LinusM:

Ge mig med vad?

Filmerna, önskar ibland att man visste vad man höll på med när man kom till redigeringen. Movie Maker är återigen lagom advanced från min sida. ;-P

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tastyandy:

Filmerna, önskar ibland att man visste vad man höll på med när man kom till redigeringen. Movie Maker är återigen lagom advanced från min sida. ;-P

Haha, så länge man tycker det är kul och intressant så lär man sig automatiskt.