Liten varning för Onlinekeystore

Permalänk
Medlem

Liten varning för Onlinekeystore

Ville bara varna för onlinekeystore.
Köpte en kod BFBC2(Origin) som redan används av någon annan där ute. EA meddelade detta.

/Bye!

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Medlem

vart köpte du din? vet många som köpt på g2play och dom är skitnöjda och aldrig några problem...

Permalänk
Medlem

Kontakta dom, så får du en ny nyckel.
Jag brukar köpa alla mina nycklar från g2play.net, fungerar skitbra.

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Medlem

Det vad på onlinekeystore.com.

Det verkar seriösa i övrigt. sökte lite på nätet på i sve i och utomlands. Ok service, tog nån timme för nyckeln.
De borde iaf ha lite bättre koll på vad de säljer.

Men det blir för mycket, en till använd nyckel vill jag inte testa igen. Pengarna på kontot var inga problem.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k @ 4.3 GHz| Asus Geforce GTX580 DUII OC 930MHz | Asus P8P67 LE | 4GB RAM | Win 8.

Permalänk
Medlem

bara rakt av såhär så klingar namnet inte nått bra...har inte kollat in dom elr nått..låter lite suspekt namnet redan bara

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krux:

Kontakta dom, så får du en ny nyckel.
Jag brukar köpa alla mina nycklar från g2play.net, fungerar skitbra.

Har köpt massor med spel på g2play.net och är as nöjd.
Fick en nyckel till LFD2 som inte funka en gång och då skrev jag bara ett mail och fick en ny direkt.
Ända som är med dom är att dom kan få lite överbelastning ibland vid stora släpp och det tar ett tag innan man får det spel man vill ha.
Som tex vid Cod:BO så tog det ett antal timmar innan jag fick min nyckel efter släpp.
Men annars så brukar det gå skit bra.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die