Permalänk

Gamers i Gävletrakten

Tjenare,

tänkte kolla om det inte finns några sköna lirare i Gävletrakterna? Som ser fram emot BF3 och/eller (fel forum jag vet, men jag gillar båda:) ) MW3.

Är så jäkla trist att lira solo hela tiden, vore kul att hitta någon grupp att lira med.

Permalänk

Som du ser i mitt PM så finns jag i Gävle och lirar väldigt mycket BFBC2 för närvarande, kommer lira sönder BF3 när det kommer också!
Är du intresserad av att joina klan så kan vi ta mer information via PM, vi är ~40 medlemmar just nu och söker matcher för fullt att spela. Vi kommer satsa allt i BF3 också.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk

Bor i Sandviken och letar gött folk att spela BC2 med Spelar så gott som hela dagarna nu i vänta på BF3 som är dryga 95 dar bort.... Men skicka PM om ni vill lira

Permalänk
Medlem

Bor i Valbo och spelar mycket i perioder och mindre i andra. Dock så har det inte blivit så mycket bf då andra spel har varit mer intressant. Men det vore skoj att ha lite gamers öht här i trakten att snacka lite skit med.

Skicka ett PM vetja.

edit: och ja, BF3 ser ju rätt mysigt ut, så det kommer säkert köpas och spelas

Update: Har nu installerat bfbc2 iallafall. Köttade runt lite och fick nå progresstjosan, sedan tabbade jag ut och sedan in, spelet muckade upp sig totalt och jag körde ctrl+alt+del och stängde ner. Inga stats sparades.

Går det inte att alt+tabba i det här eller är det nå knas?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Skrivet av Nightcrawl:

Bor i Valbo och spelar mycket i perioder och mindre i andra. Dock så har det inte blivit så mycket bf då andra spel har varit mer intressant. Men det vore skoj att ha lite gamers öht här i trakten att snacka lite skit med.

Skicka ett PM vetja.

edit: och ja, BF3 ser ju rätt mysigt ut, så det kommer säkert köpas och spelas

Update: Har nu installerat bfbc2 iallafall. Köttade runt lite och fick nå progresstjosan, sedan tabbade jag ut och sedan in, spelet muckade upp sig totalt och jag körde ctrl+alt+del och stängde ner. Inga stats sparades.

Går det inte att alt+tabba i det här eller är det nå knas?

Det fungerar utmärkt att alt+tabba Förutom att spelet läggs öppet i bakgrunden typ, så om du minimerar det program du håller på med och ska öppna ett annat, så kommer BFBC2 bli aktivt istället Om du förstår hur jag menar

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av flaxehytt:

Det fungerar utmärkt att alt+tabba Förutom att spelet läggs öppet i bakgrunden typ, så om du minimerar det program du håller på med och ska öppna ett annat, så kommer BFBC2 bli aktivt istället Om du förstår hur jag menar

Det verkar vara lite smådodgy på något vis. Har kommit fram till att det är när jag byter mellan högtalare och hörlurar (fysiskt på baksidan av datorn) som den där ballon-tip dyker upp och säger att jag har kopplat in något (från Realtek HD Audio Manager) som jag får fladdrande och blinkade grafikproblem. Annars verkar tabbningen fungera som den ska.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.