Om man förhandbokar BF3 på webhallen kommer man få PHYSICAL WARFARE-PAKETET?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2010

Om man förhandbokar BF3 på webhallen kommer man få PHYSICAL WARFARE-PAKETET?

Hej!

Jag undrar om man får PHYSICAL WARFARE-PAKETET om man förhandsbokar på webhallen istället för Origin?

mvh

Gigabyte GA-X99-UD5 WIFI - Intel Core i7 5820K - Ballistix 16GB DDR4 4x4 2400MH - LEPA G1000-MB 80+ Gold - Samsung 850 EVO 500GB - Noctua D15 - Phanteks Enthoo Luxe - GTX970 - AOC g2770Pqu - Corsair K70 RGB - Razer Mamba 2012 4G - SteelSeries QcK+ - Roccat KAVE XTD 5.1 -

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
regnvm Helsingia regio
Registrerad
Dec 2009

Nej, Physical warfare går endast att få (vid release) hos Gamestop och troligen origin.

Laptop: ASUS-G751JY

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av Zeuxlarsson:

Nej, Physical warfare går endast att få (vid release) hos Gamestop och troligen origin.

Okej, men kan man få dom senare i spelet? Dvs man kör så får man dom?

Och, kan någon förklara varför min stats har blivit noll på BFBC2? För att när jag går in i ingame i spel så står det att jag är i lvl 0!
Inga vapen eller något, har ni samma problem?
Grymt störande :/

Gigabyte GA-X99-UD5 WIFI - Intel Core i7 5820K - Ballistix 16GB DDR4 4x4 2400MH - LEPA G1000-MB 80+ Gold - Samsung 850 EVO 500GB - Noctua D15 - Phanteks Enthoo Luxe - GTX970 - AOC g2770Pqu - Corsair K70 RGB - Razer Mamba 2012 4G - SteelSeries QcK+ - Roccat KAVE XTD 5.1 -

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
regnvm Helsingia regio
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av filipcombat:

Okej, men kan man få dom senare i spelet? Dvs man kör så får man dom?

Och, kan någon förklara varför min stats har blivit noll på BFBC2? För att när jag går in i ingame i spel så står det att jag är i lvl 0!
Inga vapen eller något, har ni samma problem?
Grymt störande :/

Ja, de mesta av PW packetet går att få senare i spelet, dock tror jag det var något enstaka grej som skulle vara helt exklusivt. Ang stats i BC2 vet jag inte, det var inga problem för mig när jag lirade för två dagar sen.

Laptop: ASUS-G751JY

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Broby, kristianstad
Registrerad
Feb 2010

det har hänt för mig också på bfbc 2. Man måste gå ut först och spela den igen så kommer level som vanligt igen. Det händer nångång med internet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
gävle
Registrerad
Mar 2010

avsaknaden av levlar och vapen beror på ea:s trötta servrar bara att starta om eller logga ut och hoppas på det bästa ev hoppar det igång efter en stunds spelande

-Corsair graphite 600T | intel i7 950 (kyld med EK 360 rad system) | EVGA GTX 460 SLI | ASUS Sabertooth x58 | 6gb Corsair xms3 @1600mhz | Corsair HX 750 | SteelSeries v6 v2 | Sennheiser HD558-

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Helsingborg
Registrerad
Jan 2008

dice har sagt att det inte kommer finnas några exclusive grejer som bara vissa som bokar härochdär kommer kunna få, fast vissa får saker tidigare än andra

Acta Non Verba - Stercus accidit sine mora
Citera för svar
Flickr
http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2001

nån som beställt från http://www.game.co.uk/en/battlefield-3-limited-edition-physic...
hur lång tid tar frakt från dom ?

(:

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skövde
Registrerad
Sep 2009

Alla får PWP senare i spelet, vissa återförsäljare erbjuder ett tidsbaserat PWP. Paketet kommer släppas senare i år enligt DICE, helt gratis.

P67A-UD4-B3 λ i5 2500K λ Freezer 7 Pro Rev. 2 λ Gigabyte GeForce GTX 670 OC 2GB λ Corsair 4GB XMS3+HyperX 8GB x2 λ Samsung 750GB λ Maxtor 250GB λ Intel 330 180GB λ Asus Xonar DS λ Fractal Design R2 λ LG 23" W2363D 120HZ λ Logitech G500 λ Steelseries 6Gv2 λ Qpad QH-90 Pro λ Steelseries QcK+ SK Gaming Limited Edition Mouspad

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Apr 2011

Det enda riktigt intressanta i PWP är väll armor piercing shotgun ammo, flash supressors ska väll sabba accuracy, vilket inte är önskvärt för en sniper, och snipers lyser ändå så flash supressorn kommer nog inte hjälpa så mycket... Resten gick väll att låsa upp istället för att ha det från början, no biggy...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2010

fan va löjligt, exklusiva vapen för folk som förhandsbokar i england.
så jävla uselt. fyfan säger jag bara

Intel i7 4770k | MSI Z87-G45 GAMING | HyperX DDR3 16GB | ASUS 1070GTX | ASUS Xonar Essence STX | Corsair HX620
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD598 | Audio Engine A5+
Dell S2417DG + Eizo FG2421 | Fractal Design Define R3