Om man förhandbokar BF3 på webhallen kommer man få PHYSICAL WARFARE-PAKETET?

Permalänk

Om man förhandbokar BF3 på webhallen kommer man få PHYSICAL WARFARE-PAKETET?

Hej!

Jag undrar om man får PHYSICAL WARFARE-PAKETET om man förhandsbokar på webhallen istället för Origin?

mvh

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk

Nej, Physical warfare går endast att få (vid release) hos Gamestop och troligen origin.

Permalänk
Skrivet av Zeuxlarsson:

Nej, Physical warfare går endast att få (vid release) hos Gamestop och troligen origin.

Okej, men kan man få dom senare i spelet? Dvs man kör så får man dom?

Och, kan någon förklara varför min stats har blivit noll på BFBC2? För att när jag går in i ingame i spel så står det att jag är i lvl 0!
Inga vapen eller något, har ni samma problem?
Grymt störande :/

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Skrivet av filipcombat:

Okej, men kan man få dom senare i spelet? Dvs man kör så får man dom?

Och, kan någon förklara varför min stats har blivit noll på BFBC2? För att när jag går in i ingame i spel så står det att jag är i lvl 0!
Inga vapen eller något, har ni samma problem?
Grymt störande :/

Ja, de mesta av PW packetet går att få senare i spelet, dock tror jag det var något enstaka grej som skulle vara helt exklusivt. Ang stats i BC2 vet jag inte, det var inga problem för mig när jag lirade för två dagar sen.

Permalänk

det har hänt för mig också på bfbc 2. Man måste gå ut först och spela den igen så kommer level som vanligt igen. Det händer nångång med internet

Permalänk
Medlem

avsaknaden av levlar och vapen beror på ea:s trötta servrar bara att starta om eller logga ut och hoppas på det bästa ev hoppar det igång efter en stunds spelande

Visa signatur

-Corsair graphite 600T | intel i7 950 (kyld med EK 360 rad system) | EVGA GTX 460 SLI | ASUS Sabertooth x58 | 6gb Corsair xms3 @1600mhz | Corsair HX 750 | SteelSeries v6 v2 | Sennheiser HD558-

Permalänk
Medlem

dice har sagt att det inte kommer finnas några exclusive grejer som bara vissa som bokar härochdär kommer kunna få, fast vissa får saker tidigare än andra

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

nån som beställt från http://www.game.co.uk/en/battlefield-3-limited-edition-physic...
hur lång tid tar frakt från dom ?

(:

Permalänk
Medlem

Alla får PWP senare i spelet, vissa återförsäljare erbjuder ett tidsbaserat PWP. Paketet kommer släppas senare i år enligt DICE, helt gratis.

Permalänk
Medlem

Det enda riktigt intressanta i PWP är väll armor piercing shotgun ammo, flash supressors ska väll sabba accuracy, vilket inte är önskvärt för en sniper, och snipers lyser ändå så flash supressorn kommer nog inte hjälpa så mycket... Resten gick väll att låsa upp istället för att ha det från början, no biggy...

Permalänk
Medlem

fan va löjligt, exklusiva vapen för folk som förhandsbokar i england.
så jävla uselt. fyfan säger jag bara

Visa signatur

AMD 5900x | ASUS 3080GTX | ASUS Xonar Essence STX | 32GB | Fractal R5
Xtrfy XG1-R LED | Logitech G502 v2 | Sennheiser HD650 | Audio Engine A5+