Permalänk
Medlem

Kan alla joina den öppna betan eller är det bara medal of honor spelare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00mbr0s:

Kan alla joina den öppna betan eller är det bara medal of honor spelare?

Har fortfarande inte kommit någon information om det mer än att de som äger MoH Tier 1 / Limited Edtion är garanterade tillgång till betan. Sen om det är en vecka innan den öppna börjar eller dylikt återstår att se. Gamescon är runt den 17e Augusti om jag inte minns fel och då lär vi få reda på det med tanke på att man kommer kunna se och spela Battlefield 3 där samt att zh1nt0 hintat om det på twitter.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Skrivet av DeathAdder89:

VA vad säger du har dom lakt ner betan är det därför jag inte kommer in på sidan nu varför ska dom lägga ner det ? nån som vet Mvh.

Dom har lagt ner alphan, betan har inte släppts ännu.

Permalänk
Skrivet av Henrikfotograf:

Alfan är den stängda betan. Det är den öppna betan som kommer snart.

Alpha är alpha och beta är beta. Det finns en skillnad mellan de två. Alpha =/= Closed beta!

Skrivet av D00mbr0s:

Är grafiken bra? på en skala; Counterstrike ---------------> Crysis 2

Counter Strike 1.6 ------> Crysis 2 -------------> Battlefield 3

Skrivet av MiLeS:

Har fortfarande inte kommit någon information om det mer än att de som äger MoH Tier 1 / Limited Edtion är garanterade tillgång till betan. Sen om det är en vecka innan den öppna börjar eller dylikt återstår att se. Gamescon är runt den 17e Augusti om jag inte minns fel och då lär vi få reda på det med tanke på att man kommer kunna se och spela Battlefield 3 där samt att zh1nt0 hintat om det på twitter.

http://www.ea.com/1/beta

"If you own Medal of Honor Limited Edition you will receive an invitation to the Battlefield 3 beta within 12-months following the release of Medal of Honor."

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Det är inte försent, det finns fortfarande tier 1 exemplar kvar med beta biljett.

Du vet inte vart man kan få tag på det? Jag hittar bara Vanliga MOH på Webhallen för 59 kr.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edberg24:

Du vet inte vart man kan få tag på det? Jag hittar bara Vanliga MOH på Webhallen för 59 kr.

http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=4534085&sw=medal%... <- i lager + 29 spänn i frakt. Köpte mitt där, tog en dag att få, reggade och allt var frid och fröjd.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av D00mbr0s:

Är grafiken bra? på en skala; Counterstrike ---------------> Crysis 2

Si så där: Counterstrike ---------------> Crysis 2 -----> Battlefield 3-ish.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av RottingRhubarbs:

Synd att du upptäckte det nu, de la ner alphan idag

Japp, märkte det nu
När du citerade mig hade jag redan hunnit dra till landet, han testa lite i alla fall. Får väl hoppas på att closed beta för MoH:T1 kommer strax

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo