Battlefield 3 alpha test!

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlasatlas:

Ni som har haft tur och spelar alphan. Hur var destructionen? Var den bättre än i bad company 2?

fanns tyvärr inte så värst mycket som man kunde spränga sönder på alpha-banan, så svårt att säga

Permalänk
Skrivet av tchomaz:

fanns tyvärr inte så värst mycket som man kunde spränga sönder på alpha-banan, så svårt att säga

Tyvär så var det ju så men kommer antagligen bli mcke bättre än i Bad company 2 eftersom du ska kunna riva ner hela hus ( större hus än i Bc2 )

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlasatlas:

Ni som har haft tur och spelar alphan. Hur var destructionen? Var den bättre än i bad company 2?

Fanns inte så himla mycket att förstöra i alphan, men det som gick att förstöra såg riktigt fint ut

Saknar att spela aplhan lite, även fast det fanns en del buggar så var det riktigt kul!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk

Tack för era svar. Hopas det finns mer att spränga i betan som jag har tillgång till
Min kompis sa något om att man ska kunna sakta ned folk så att de inte springer lika snabbt genom att skjuta runt dem? Är det sant?

Permalänk
Skrivet av atlasatlas:

Tack för era svar. Hopas det finns mer att spränga i betan som jag har tillgång till
Min kompis sa något om att man ska kunna sakta ned folk så att de inte springer lika snabbt genom att skjuta runt dem? Är det sant?

Har inte hört det och tror inte det :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlasatlas:

Tack för era svar. Hopas det finns mer att spränga i betan som jag har tillgång till
Min kompis sa något om att man ska kunna sakta ned folk så att de inte springer lika snabbt genom att skjuta runt dem? Är det sant?

Han syftar nog på suppression-effekten som sker när man blir beskjuten, (inte träffad). Bilden blir suddig och det är svårare att träffa andra, men att man springer saktare stämmer inte.

Permalänk
Skrivet av JackeShan:

Han syftar nog på suppression-effekten som sker när man blir beskjuten, (inte träffad). Bilden blir suddig och det är svårare att träffa andra, men att man springer saktare stämmer inte.

Tack så mycket för svaret
Känns bra att man inte kommer springa långsammare. Hade varit lite fusk om man hade en lmg

Permalänk
Skrivet av atlasatlas:

Tack så mycket för svaret
Känns bra att man inte kommer springa långsammare. Hade varit lite fusk om man hade en lmg

aa, hade det

Permalänk

Nu när man har chansen att fråga
Vad gör en squad leader?

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlasatlas:

Nu när man har chansen att fråga
Vad gör en squad leader?

I Alphan så kunde man bara spawna på sin Squad leader, tror det var den enda uppgift denne hade i Alphan?
Men nu har dom tydligen ändrat så man kommer kunna spawna på alla i squadet, som i BC2.

Squad leader kanske inte kommer finnas kvar?

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

I Alphan så kunde man bara spawna på sin Squad leader, tror det var den enda uppgift denne hade i Alphan?
Men nu har dom tydligen ändrat så man kommer kunna spawna på alla i squadet, som i BC2.

Squad leader kanske inte kommer finnas kvar?

Tror inte Squad leadern kommer försvinna, av vad jag läst så tror jag Squad leadern ha andra uppgifter lite som i BF2

Permalänk
Skrivet av kagstrom2100:

Tror inte Squad leadern kommer försvinna, av vad jag läst så tror jag Squad leadern ha andra uppgifter lite som i BF2

Och vad var dessa uppgifter? XD

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlasatlas:

Och vad var dessa uppgifter? XD

i bf 2 så kunde man ge orders till gruppmedlemmarna om var de skulle attackera, sen så hade gruppledaren närmare kontakt med kommandern än vad medlemmarna hade

Permalänk

Och vem är kommandern? XD
Känner mig lite noobig

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlasatlas:

Och vem är kommandern? XD
Känner mig lite noobig

det var en typ som skötte om artilleriet och uav med mera, kommer tyvärr inte i bf3

Permalänk
Skrivet av tchomaz:

det var en typ som skötte om artilleriet och uav med mera, kommer tyvärr inte i bf3

Ahhhhh. Ok tack för svaret

Permalänk
Avstängd

Antialiasing runt ALLA objekt
funkar det i BF3?

det var det sämre med i BFBC2
såg för jäkligt ut på vissa banor

hoppas dom har fixat det

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|