MLG ANAHEIM 2011

Permalänk
Skrivet av m1n1h0p:

DongRaeGu hwaiting!

När du skrev det där trodde jag att du var knäpp, men efter att ha sett han spela inatt så kan jag inte mer än hålla med

Men jag tror ändå på mma

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Jinros första match mot Choya! Jeez...

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk
Skrivet av Mackansson:

Jinros första match mot Choya! Jeez...

Och vilken förstamatch

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

NUKE! jinro är kungen!

Permalänk
Medlem

Fan vilken galen Nuke, gogogo JINRO!

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

Kom igen nu du har sista matchen

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Skrivet av HoBb3:

Kom igen nu du har sista matchen

Blä

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk

Satt och bad att han inte skulle droppa en mule

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk

Hehe, synd att jinro åkte bara sheth v cruncher är bra games, snyggt spelat av sheth game 1

Permalänk
Medlem

Jag menar videos från MLG, inte repriser. Kommer tillbaka till civilisationen i morgon och kan se sista delarna, men vore skoj att se de första gamesen nu också, eftersom det inte är mer GSL snart.

Edit: Hittade VODs på deras sida, så är lugna puckar nu.

Permalänk

Sheth var grym mot TLO precis!

Permalänk

tyckte inte tlo var så bra, skaffar inte ens blueflame :S

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Sjuuuk förstamatch mellan Rain och BoXer?!?!!

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk
Medlem

1 timme senare... Bara en (två) macher kvar

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk

det var något av det sjukaste jag sett hade varit roligt med en draw

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Hehe, ja

Idra 1-1 v Naniwa, man får tyvärr inte se gamet

Permalänk

MMa piska DongRaeGu

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

:(((((((((((((((((((((((

Bara koreanska terran kvar :((((((((((((((

Permalänk

immvp drog hem det hela

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Synd att det var bo3 semifinal och typ bo3 final också, borde vara bo5 "semifinal" och typ längre final :S

Men riktigt bra games, blev imponerad av både MMA och DRG, sjukt bra spelare båda två

Permalänk
Discokungen

Tycker det verkade som det kunde vara nice matcher, kollade resultaten när jag vaknade, missade alla matcherna igår för jag behövde sömn. Synd att MLG har sån rätt på alla videor. (kanske skulle köpa pass eller något, heh)

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

ville bara grina när white-ra förlorade sin match pga. chargelotsresearchen som blev avbruten typ 1 sekund från att vara klar. Håller alltid på White-ra i alla turneringar!

Permalänk
Medlem

Tycker det är lustigt att vissa spelare presterar rätt kasst i GSL medan de kommer svinlångt i MLG, med mer eller mindre samma motstånd. Boxer var ju i förhållande till sitt motstånd i Code A i GSL väldigt rutten, medan han piskar upp t.ex. Idra utan problem i MLG. Även MMA och MVP, inte gjort något märkvädigt i senaste GSL (July). Synd att nykomlingen DRG inte vann, är lite trött på att se top 3 koreanska terrans på varenda prispall.

Sakta men säkert trillar US och EU spelarna ned för att de inte tränar lika hårt/effektivt som koreanerna. Den enda icke-koreanen i Code S är mig veterligen HuK, vilket säger en del om den koreanska dominansen.

Hade varit intressant att se NesTea i detta MLG, undrar om han hade kunnat vinna hela skiten utan en enda förlust som han gjorde i GSL nyss, tror fan det. Kanske inte så svårt när man är världens bästa SC2-spelare.

Permalänk

Ingen som har klurat ut hur man kan se VODs eller ladda ner replays i efterhand utan att betala på MLG:s sugiga sida?

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mackansson:

Ingen som har klurat ut hur man kan se VODs eller ladda ner replays i efterhand utan att betala på MLG:s sugiga sida?

Tror inte att du kan komma åt VODs någonsin från MLG utan att betala, däremot på andra sidor lär det laddas upp i efterhand. Tror jag läste att det kan ta veckor innan alla VODs är uppe.

Permalänk
Skrivet av Haglund:

Tror inte att du kan komma åt VODs någonsin från MLG utan att betala, däremot på andra sidor lär det laddas upp i efterhand. Tror jag läste att det kan ta veckor innan alla VODs är uppe.

Uttryckte mig lite klantigt. Andra sidor som hade VODsen var det jag var ute efter. Nån sida som fått upp nåt redan?

EDIT: Svarar på min egen fråga:
http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=2502...

Kass kvalité, men ändå nåt.

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor