Slarvat bort mitt bad company skiva + fodral

Permalänk
Medlem

Slarvat bort mitt bad company skiva + fodral

Hejsan!

Jag bytte nyligen upp mig till raid 0 och har kvar min gammla hårdisk oxå som backup. Men insåg sedan att jag inte kunde hitta min bad company 2 skiva + fodral...(som krävs för installation). Men så insåg jag att jag hade kvar filerna på min backup disk och tänkte att bara genom att kopiera över de gammla filer och sen kunna spel...Men nej det funkade inte utan då krävde den serial key som finns i mitt bortslaravde fodral som jag letat efter nu i över 1 vecka.

Min fråga är nu finns det en möjlighet att hitt serial keyen i någon loggfil eller hur kan jag få tillbaka mitt spel?
vill helst inte behöva köpa ett nytt spel bara för detta, men om man måste så..

Tack på förhand!

//Lantz

Visa signatur

Chassi: Phanteks Eclipse P400A RGB | Moderkort: MSI Z270 GAMING PRO CARBON | CPU: Intel i7 7700K 4.4Ghz | CPU-kylare: Corsair H80I V2 | RAM: Corsair 16GB | SSD: 500GB | Grafikkort: GTX 1080 | PSU: Corsair 750W | Skärm: ACER XB273U 165Hz

Permalänk
Medlem

Om du har gjort en backup på registret (när du hade spelet installerat) så ska det finnas där. Eller har du fortfarande registret kvar? Då jag inte vet om du har installerat om Windows eller inte.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem

Då kan det vara bra med origin, om man reggade nyckeln där dvs, så kan man tanka spelet över nätet...
Annars som sagt, serial ligger i registret, har du inte windowsmappen med registret kvar så blir det lite bökigt.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Tråden passade inte riktigt in under programmering.

Permalänk
Medlem

Om du har installerat spelet och gjort ett ea konto så är inte cdnyckeln så viktig. Du kanske råkar hitta en annan cdnyckel för installationen