Angående nätagregat och grafik kort

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

Angående nätagregat och grafik kort

Hej jag har en fråga , jag e inte så inne inom detta men , vill gärna få ett ärligt o bra svar

mitt problem är sen jag skaffade ett nytt grafik kort , så har min data börjat frysa sig och jag måste starta om den , och det händer varje dag inom nån timmes mellanrum, så min fråga är , om grafik kortet och nätaggregatet har samma watt ingång/utgång w/e e det då chans att det typ överhettas lr något, och därefter låser sig? :S

snälla nån hjälp mig (: skulle uppskattas ! ^^

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2006

Det är svårt att säga. Har du senaste drivrutinerna?

Vilken temperatur har processorn och grafikkortet? Ladda hem http://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html

Ryzen 1700 | ASRock X370 Gaming K4 | 16 GB G.Skill Flare X | Corsair AX 750W | Noctua NH-D15 | Samsung EVO 960 | Fractal Design Define C

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

den överhettas.
detta har hänt mig oxå.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

Vad är det för Grafikkort? vilken typ och model?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011

men jag förstår inte riktigt, hur det funkar , för när jag spelar lr använder något annat krävande program så, funkar allt perfekt, det e mer , när jag surfar på internet och sånt, som det hänger sig.. celerity jag får visa dig temperaturen och sånt senare när jag kmr hem

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av Armania99:

Vad är det för Grafikkort? vilken typ och model?

jag minns inte får kolla när jag kommer hem , är i skolan just nu

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av emiir:

jag minns inte får kolla när jag kommer hem , är i skolan just nu

hmm... inte mycket att gå på, men det kan vara så som han ovan säger. Testa uppdatera drivrutinerna till grafikkortet och se vad som händer.

:D:D:D