Längd av Gainward GeForce GTX 570 GS?

Permalänk
Medlem

Längd av Gainward GeForce GTX 570 GS?

Frågan är som titeln lyder, hur lång är ett Gainward GeForce GTX 570 GS HDMI DisplayPort Dual-DVI 1280MB? Anledningen till att jag undrar är att jag är ute och handlar en ny dator, och undrar hur väl grafikkortet kommer att passa i chassit.

Kanske spelar det ingen egentlig roll då de flesta chassin har lugnt med utrymme för ett såpass långt kort?

Permalänk
Hedersmedlem

Efter lite googlande fick jag fram att kortet är 267 mm långt. Inte jättelångt med andra ord, borde gå ner i de flesta chassina.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Vad exakt googlade du på? Jag skulle förvärva denna kunskap i min kollektion

Tack så mycket för svaret.

Permalänk
Hedersmedlem

Googlade "Geforce GTX 570 GS längd" och hamnade på Prisjakts sida om kortet (länk).

I specsen där stod det att kortets längd var 267 mm.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Jag har just upptäckt att jag är blind. Prisjakt var det första stället jag kollade efter datan på. Tack för insikten om mitt nya handikapp.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rovanion:

Jag har just upptäckt att jag är blind. Prisjakt var det första stället jag kollade efter datan på. Tack för insikten om mitt nya handikapp.

Det står alltid där man letar sist

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.