Permalänk
Medlem

vad är det för skillnad?

Kanske en dum fråga men det jag undrar är vad är skillnaden mellan denna kylaren (http://www.inet.se/artikel/6309300/silverstone-nt07-1156) Och Intels orginal kylare? :S förstår in riktigt varför den ens ska vara med i sortimentet om den är exakt som orginalkylaren.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Trevlig liten pryl för folk som inte vill använda en backplate och har lyckats ha sönder orginalkylaren.

Visa signatur

2500k @ 5Ghz [Vattenkyld] - ASUS Maximus IV Extreme - 4x4GB G.Skill ripjaws peformance 1600Mhz - Tri Crossfire Powercolor Radeon HD5870 @ 1050/1200 [Vattenkyld] - Corsair AX1200 - Corsair Force 120

Permalänk
Medlem

aha.. har suttit o grumlat över varför man har den ens Men det är en vettig förklaring

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Sen ser den ut att vara lägre också

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Skrivet av Sposckis:

aha.. har suttit o grumlat över varför man har den ens Men det är en vettig förklaring

Ja eller för dom som vill att datorn ska låta som en jumbojet;)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Ja eller för dom som vill att datorn ska låta som en jumbojet;)

Säkert att det är någon cool person som tycker att bilen / moppen ska låta.. så han köpte en dator som ska låta som ett jetplan Verkar vettigt fast då kan han väl köra med AMD's orginal kylare eller? ^^

Visa signatur

Citera för svar!