Radeon 5970 - Hittar inte Tv:n

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Apr 2010

Radeon 5970 - Hittar inte Tv:n

Hallå där.

Har sprungit in i ett litet problem. Min dator hitar in min TV, så kan inte streama film eller bild från min dator.
HDMI kablen är direkt inkopplad i TV:N vilket i sin tur är inkopplat i mitt grafikkort. Det har funkat förut, men när jag drog ur kablen en gång så vägrar den hitta Tv:n nu igen när jag försöker. Den hittar inte någonting alls, endast min monitor.

Help!

Trädvy Permalänk
Moderator
Plats
Sverige
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av Peter89andersson:

Hallå där.

Har sprungit in i ett litet problem. Min dator hitar in min TV, så kan inte streama film eller bild från min dator.
HDMI kablen är direkt inkopplad i TV:N vilket i sin tur är inkopplat i mitt grafikkort. Det har funkat förut, men när jag drog ur kablen en gång så vägrar den hitta Tv:n nu igen när jag försöker. Den hittar inte någonting alls, endast min monitor.

Help!

Korspostning är inte tillåten. Läs våra regler, specifikt §3.3.

Denna gång låter jag en tråd vara öppen, men tänk på detta i fortsättningen annars riskerar du att alla låses.

Synpunkter på min moderering? Hör av dig via PM eller mail.

W7, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Huawei P10 Plus
* Stolt paragrafryttare *

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Borås
Registrerad
Apr 2010
Skrivet av MultiMan:

Korspostning är inte tillåten. Läs våra regler, specifikt §3.3.

Denna gång låter jag en tråd vara öppen, men tänk på detta i fortsättningen annars riskerar du att alla låses.

Ja jag får be om ursäkt, jag upptäckte att jag postade i Nvidia-tråden, men i all frustration och panik så visste jag inte hur jag tog bort tråden <: /