Permalänk

Corsair H100

Tja är det nån som har dimensionerna på skruvarna, tänkte förbereda lite innan jag får min, för en push/pull cfg, (och en bra butik där man kan beställa på nätet )

tack på förhand

Permalänk

inet.se , tar typ 3-4 dagars leverans tid

Permalänk
Medlem

Woot! 3-4dagar? Får alltid mina saker på 20h! om du beställer innan 4! Snabbaste in the world!

Permalänk

Kan ju variera från vart du beställer ifrån också. sitter du knappt 5 timmar från lagret så lär du ju inte behöva vänta i 4 dagar på din produkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lionheart74:

Tja är det nån som har dimensionerna på skruvarna, tänkte förbereda lite innan jag får min, för en push/pull cfg, (och en bra butik där man kan beställa på nätet )

tack på förhand

Du får med skruv för push/pull -konfig

Visa signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Hjälpsam

Finns i andra butiker till bättre pris som också har den i lager
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=893987

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Skrivet av kebbe111:

Woot! 3-4dagar? Får alltid mina saker på 20h! om du beställer innan 4! Snabbaste in the world!

bor dock i skåne

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sweetgamer:

bor dock i skåne

Jag med, brukar få mina dagen efter.

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Skrivet av SeF.Typh00n:

Jag med, brukar få mina dagen efter.

okej , nice ju