snyft, jag har gjort mig av med bettan

Permalänk
Avstängd

snyft, jag har gjort mig av med bettan

Gigabyte GeForce 8400GS 512MB... R.I.P

blev idag ersatt, men det kanske var på tiden.. det surrade så

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Medlem

Var ju inget att spela med heller, förutom surret, så ingen förlust precis

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Avstängd

Nä... prcecis..

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Avstängd

Sen blev det grymt mycket snyggare i lådan..

Ska ta lite kort sen, jag är ju ny här, och har inte fixat ett galleri..

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Medlem

Rama in det och häng upp på väggen för att påminna dig om sämre tider när du sedan sitter och klagar på att ditt nuvarande kort är dåligt

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ToJa92:

Rama in det och häng upp på väggen för att påminna dig om sämre tider när du sedan sitter och klagar på att ditt nuvarande kort är dåligt

jag spelar inte, så jag kan ha detta kortet till fan avlöser mig..

^^

Känns som ett riktigt bra köp iallafall

Visa signatur

RIKTIGT KÄNNER AV KUNSLAPSFLÖDET HÄRINNE......... TAR MIG MED STORM CORE I5. RADEON 6950. VENGEANCE. H 60. ASUS P67. INTEL SSD. RAPTOR'S. HAF X!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ToJa92:

Rama in det och häng upp på väggen för att påminna dig om sämre tider när du sedan sitter och klagar på att ditt nuvarande kort är dåligt

Ha ha...:) Jag har faktiskt kvar mitt första moderkort från mitt första datorbygge!:D Kul minne. Herregud vad man har utvecklats sen dess: Killen som skulle bygga sa att det var viktigt med bra kram i datorn. Jag frågade honom vid vårt nästa möte vad han menade..."Jaha...RAM...:D". Eller som när jag sa till någon: "Det går inte att sätta i PCI i detta moderkortet - det är ju felvänt inne i chassiet:D". (Tänk produktbild på moderkort vs. hur det sen är monterat inne i datorn).

Minns även att alla säljare sa att Norton var det bästa man kunde ha. Detta trodde man ju givetvis på...>.< Idag så vet jag vad RAM är och skulle för mitt liv aldrig köpa Norton.:D Och jag rätt-vänder nu mer moderkorten innan de sätts in i chassiet.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!