Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sundsvall
Registrerad
Dec 2009

drivrutiner 6950

Hej. har försökt i ett antal timmar att installera drivisar till mit 6950, men får bara upp ett felmeddelande där det står (Failed to load detection driver)
annars är det inget mer som står.

detta problem kom efter att jag installerade om w7 ultimate, innan dess fungerade allt som det skulle,

operativsystemet är PK windows 7 ultimate

snälla hjälp mig med vad som kan vara fel och hur detta kan ordnas

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2010

Är det 64 eller 32 bitars?

Citera för svar!
Har jag hjälpt dig? Klicka på Gilla!
[Galleri]XBMC på Raspberry Pi [GUIDE] XBMC på Raspberry Pi
i7 930 @ 4GHz, 6950, Asus P6X58D-E, Corsair HX750W, 2st Corsair SSD 60 gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sundsvall
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av flIpz0R:

Är det 64 eller 32 bitars?

juste, det är 64 bitars:)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Mar 2011

Har du väljt -> Desktop Graphics -> Radeon HD Series -> Radeon HD 6xxx Series PCIe -> Windows 7 64Bit? på AMD's hemsida?

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sundsvall
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av alexst4:

Har du väljt -> Desktop Graphics -> Radeon HD Series -> Radeon HD 6xxx Series PCIe -> Windows 7 64Bit? på AMD's hemsida?

jajemen

även försökt med skivan men kommer upp samma fel meddelande, och kortet är bara 4 dagar gammalt:/

kan det vara nått med windows?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sundsvall
Registrerad
Dec 2009

nä, nu orkar jag inte vänta, så jag istallerar om ows en gång till, suck! och kollar om det funkar. hör av mig hur det går inom kort