Problematiskt HD 6490M till Windows XP? :s

Permalänk
Medlem

Problematiskt HD 6490M till Windows XP? :s

Tjenare!

Fick en Hp Probook 4330S från skolan, med Intel HD Blabla 3000 för Low pref och Radeon HD 6490M för high pref.

Iallfall, Det funkar hur bra som hellst när jag kör windows 7. Och nu när jag skapat ny partition och kör XP också, Så lyckas jag bara installera Intel grafiken. Hittar inga som hellst drivers till mitt Radeon HD 6490M! Försökt installera Windows 7 Drivers och letat på alla möjliga sidor men utan "success" Så jag undrar om det ens är möjligt att få Radeon grafiken att funka eller om jag MÅSTE nöja mig med att bara köra windows 7? Några tipz?

Cheers!

Permalänk
Entusiast
Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Ja jo, Såg det innan med. Men finns det ingen trevlig själ som gillar XP lika mycket som jag och kanske hittat ett sätt att installera Windows 7 drivers eller hittat nått annat som funkar för att sätta fart på det. Men tydligen inte... Bara jag som bokstavligt talat är kär i XP..... Nostalagi

Permalänk
Inaktiv

Varför använda gammalt skit?