Problematiskt HD 6490M till Windows XP? :s

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Problematiskt HD 6490M till Windows XP? :s

Tjenare!

Fick en Hp Probook 4330S från skolan, med Intel HD Blabla 3000 för Low pref och Radeon HD 6490M för high pref.

Iallfall, Det funkar hur bra som hellst när jag kör windows 7. Och nu när jag skapat ny partition och kör XP också, Så lyckas jag bara installera Intel grafiken. Hittar inga som hellst drivers till mitt Radeon HD 6490M! Försökt installera Windows 7 Drivers och letat på alla möjliga sidor men utan "success" Så jag undrar om det ens är möjligt att få Radeon grafiken att funka eller om jag MÅSTE nöja mig med att bara köra windows 7? Några tipz?

Cheers!

Trädvy Permalänk
Skribent
Patrik Jonsson
Plats
Dalarna
Registrerad
Okt 2009

PC: Intel 2600K 4400 MHz - Maximus V Gene - Corsair 2x4GB - GTX 680 - Intel 730 240GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell U2515H - Mionix Castor - Sennheiser HD558 - Ducky One MX Brown
Telefon: iPhone 6 16GB Whitetail 10.3

- Feedback - Kontakt - Regler -

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2011

Ja jo, Såg det innan med. Men finns det ingen trevlig själ som gillar XP lika mycket som jag och kanske hittat ett sätt att installera Windows 7 drivers eller hittat nått annat som funkar för att sätta fart på det. Men tydligen inte... Bara jag som bokstavligt talat är kär i XP..... Nostalagi

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Aug 2004

Varför använda gammalt skit?

Senast redigerad av Loxus, 2004-08-02 klockan 13:13