Funkar 6670 512mb med A8-3850?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2011

Funkar 6670 512mb med A8-3850?

Ska börja lira Dead Island med mina vänner och känner att jag behöver lite extra kraft i flaskan när endå Diablo 3 är på gång.

Såg Sapphire HD 6670 512mb GDDR5 på Webhallen för 150kr lägre pris och undrar då om kortet kan samarbeta med min 6550D eller måste man ha 1gb versionen?

Hittar ingen information ute på nätet om detta.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2011

Någon som vet?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enköping
Registrerad
Dec 2001

Ryzen 1700. Msi x370 sli-plus. R9 290

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Jönköping
Registrerad
Jun 2004
Skrivet av Oldvikingschool:

Någon som vet?

Jag är rädd att den typen av inlägg är förbjudna enligt § 4 i reglerna. Det beror på att vi tycker att det är viktigt att alla får samma chans att få sina trådar uppmärksammade. Den här gången har jag inte låst din tråd på grund av detta, men tänk på det i fortsättningen.

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på modereringen/forumet och glöm inte att tala om vilken tråd det handlar om. Kontaktvägar: albert@sweclockers.com, kontaktformuläret och moderatorernas gemensamma pm-konto. Annat användbart: regler och feedbackforumet. Funderar du på att anmäla ett inlägg? Tveka inte! Gör det även om du är osäker. Det är vår sak att bedöma det, inte din.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2011

Men tar o testar, APUn kör på 512mb grafik, tänkte direkt om resterande 512mb hos 1gb 6670 stängs av eller något likt Crossfire (Fast nu är detta inte "Crossfire"). Men lagt mitt köp, får se om några dagar