Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2011

Förlorad rank i BC2??

Hej!

Alltså, va fasiken har hänt? När jag är i menyn i BC2 så har jag mina vapen och allt är rätt men så fort jag hoppar in på en server, spelar ingen roll vilken, så är allt från början och på rank 1...

Case Labs M8 | ASUS WS Revolution B3 | i5 2500K | Zotac GTX580 3gb | Corsair AX 850 | Corsair 8gb Vengance CL8 | ASUS Xonar Essence STX | Corsair GT 120gb + 4tb WD black/green | Vattenkylt |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm, Hagsätra
Registrerad
Nov 2009

Är bara så ibland.. det försvinner efter ett tag, rätt störande dock.

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2011

Jaha, fan va konstigt och jag som var så sugen på att spela :/ Aja, får väl diska eller nåt

Case Labs M8 | ASUS WS Revolution B3 | i5 2500K | Zotac GTX580 3gb | Corsair AX 850 | Corsair 8gb Vengance CL8 | ASUS Xonar Essence STX | Corsair GT 120gb + 4tb WD black/green | Vattenkylt |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2005

jag älskar när det är så, det är bara då man märker vilka spela som har skills och vilka som inte har eftersom alla spelar med typ samma vapen.

Önskar det fanns servrar som alltid var sånna.

What evah! i'll do what i want!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm, Hagsätra
Registrerad
Nov 2009
Skrivet av ceogar:

jag älskar när det är så, det är bara då man märker vilka spela som har skills och vilka som inte har eftersom alla spelar med typ samma vapen.

Grejen är den att det inte är så för alla.. ibland springer man runt där med inga upgrades medan alla andra springer runt med värsta grejerna :s

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2011

Ja det var så det var nu! Alla hade det bästa och jag hade skiten

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jun 2007

måste vara nått som är i spelet nu som krånglar.. har inte heller nån rank nu ikväll. aldrig råkat ut för detta tidigare.

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010

Haha, det är EA som fkkat upp, hela dagen har vart såhär. =D

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14
InWaves http://www.inwaves.org

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Köping
Registrerad
Jun 2007

dom försöker få oss att lägga ner bc2 nu när betan snart dyker upp för bf3 ;P hehe

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av ceogar:

Skrivet av Ludde551:

Grejen är den att det inte är så för alla.. ibland springer man runt där med inga upgrades medan alla andra springer runt med värsta grejerna :s

Skrivet av Tastyandy:

Haha, det är EA som fkkat upp, hela dagen har vart såhär. =D

Gick in å testa för att se om jag också saknade upgrades å självklart gjorde jag det, plockade upp en massa andra kits å alla hade upgrades så de verkade vara jag som inte hade dom. Samma rank(29) i listan(tab) som ute i menyerna.
Startade om spelet å nu e jag rank 1 i menyn :O.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Okt 2005

Asså vad fan har hänt med BC2 >.< Vi är 6pers som spelar tillsamms och 5 av oss har problemet där datorn fryser fast och får soundloop ingen hade detta problemet för några månader sen >.<

PC - P8P67 | 3770K 4.65GHz | 16GB | GTX980 | SSD 1TB | 3x27"
SRV - P8P67 | 3770S 3.90GHz | 16GB | HD4650 | ~25TB HDD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2010

Det är delay på EA servrarna.
Efter att man har spelat klart sin första runda på servern så får man dock tillbaka allt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
gävle
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av Ahlen:

Asså vad fan har hänt med BC2 >.< Vi är 6pers som spelar tillsamms och 5 av oss har problemet där datorn fryser fast och får soundloop ingen hade detta problemet för några månader sen >.<

Har precis samma problem! Ibland måste jag stänga av datorn och ibland bara lossnar det.. är det likadant för er?

-Corsair graphite 600T | intel i7 950 (kyld med EK 360 rad system) | EVGA GTX 460 SLI | ASUS Sabertooth x58 | 6gb Corsair xms3 @1600mhz | Corsair HX 750 | SteelSeries v6 v2 | Sennheiser HD558-

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lidköping
Registrerad
Okt 2005
Skrivet av jakbob:

Har precis samma problem! Ibland måste jag stänga av datorn och ibland bara lossnar det.. är det likadant för er?

Ne hela datorn är sten fryst bara reboot som funkar =/

PC - P8P67 | 3770K 4.65GHz | 16GB | GTX980 | SSD 1TB | 3x27"
SRV - P8P67 | 3770S 3.90GHz | 16GB | HD4650 | ~25TB HDD