Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Hehe, det kunde gått bättre. Eller nja det går ju inte dåligt bara långsamt, just nu så händer inget alls och lär inte göra på tre veckor eftersom jag har praktik till och med vecka 7.
Men förhoppningsvis ska jag försöka göra något på sportlovet V.8.

Hehe, man gör det i sin egen takt!

Nice, så det är varför du har knappt varit online!

Permalänk
Medlem

Dog du?

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Han lever, tro mig. Snackade med Mulle igår/förgår

Permalänk
Medlem
Skrivet av LarssoN:

Han lever, tro mig. Snackade med Mulle igår/förgår

Men.... why no update then?

Visa signatur

/W

| Fractal Design Arc | Asus p8z77-v | corsair CL9 vengence LP 16GB @1600mhz | IB 3770K @4.5Ghz | NZXT HALE 1000W 80+ Gold | MSI GTX580 Twinfrozr |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ative00:

Men.... why no update then?

Mulle är nog den bästa för att svara på, men han har varit ganska upptagen och har haft viktigare saker för sig. Så Mulle, om något inte stämmer så rätta mig

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Haha nejdå. Precis som LarssoN säger så har jag haft annat för mig och har tyvärr fått sätta detta bygget lite längre ner på "att göra listan", och det ser inte så lovande ut de närmsta tiden heller.

Skrivet av LarssoN:

Mulle är nog den bästa för att svara på, men han har varit ganska upptagen och har haft viktigare saker för sig. Så Mulle, om något inte stämmer så rätta mig

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Haha nejdå. Precis som LarssoN säger så har jag haft annat för mig och har tyvärr fått sätta detta bygget lite längre ner på "att göra listan", och det ser inte så lovande ut de närmsta tiden heller.

Haha, okej.
Ville bara kolla då det stått still ett bra tag nu.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Haha, okej.
Ville bara kolla då det stått still ett bra tag nu.

Jo tyvärr och jag skäms lite för det. Jag är inte heller hemma så jag kan tyvärr inte heller ge er några roliga bilder, dock så fick jag hem ett Cosmos II för ett tag sedan (ett par månader) som man kanske ska göra något med. Tiden får utvisa

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Detta projektet är helt dött nu?

Något nytt om ditt Cosmos II eller något annat trevligt projekt?

Sorry för necroposten

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RainesX:

Detta projektet är helt dött nu?

Något nytt om ditt Cosmos II eller något annat trevligt projekt?

Sorry för necroposten

Njo, har legat på is lite länge nu.

Inte det heller, sålde Cosmoset eftersom det inte blev något med det och om jag hade börjat på något nytt så hade ni fått reda på det.
Men det är inte helt övergivet, har ju en del paracord och tack vara ditt inlägg så fick du kanske det igen.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Njo, har legat på is lite länge nu.

Inte det heller, sålde Cosmoset eftersom det inte blev något med det och om jag hade börjat på något nytt så hade ni fått reda på det.
Men det är inte helt övergivet, har ju en del paracord och tack vara ditt inlägg så fick du kanske det igen.

Får man fråga varför det inte blev något med Cosmoset? för stort eller bara inte lust/tid? grymt snyggt chassie annars med till synes stora möjligheter

Inte helt övergivet
Trevligt att höra. Återgår till den långa väntan på att något skall dyka upp i framtiden då

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av RainesX:

Får man fråga varför det inte blev något med Cosmoset? för stort eller bara inte lust/tid? grymt snyggt chassie annars med till synes stora möjligheter

Inte helt övergivet
Trevligt att höra. Återgår till den långa väntan på att något skall dyka upp i framtiden då

Lite av båda, eftersom det är så stort som det är så hade det sett lite "fånigt" ut om man inte satt i komponenter som motsvarade storleken och jag kände inte riktigt för en total nyinvestering av datordelar. Sen så kände jag att med tanke på att detta bygget var långt ifrån klart så hade Cosmoset fått vänta rätt så länge innan jag påbörjade det eftersom jag inte riktigt vill börja på något nytt innan det förra är avklarat

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MulleEng:

Lite av båda, eftersom det är så stort som det är så hade det sett lite "fånigt" ut om man inte satt i komponenter som motsvarade storleken och jag kände inte riktigt för en total nyinvestering av datordelar. Sen så kände jag att med tanke på att detta bygget var långt ifrån klart så hade Cosmoset fått vänta rätt så länge innan jag påbörjade det eftersom jag inte riktigt vill börja på något nytt innan det förra är avklarat

Lät som ett ganska lätt val då alltså ^^

Visa signatur

MediaCen= Playstation 4, Playstation 3, Xbox 360, Proj= Epson TW700, Projduk= Grandview Cyber 100" tab-tension, Receiver= Marantz SR-6005, Front= Jamo S708, Cen= Jamo D8CEN, Surr= Jamo D8SUR, Surr bak= Jamo D8SUR, Sub= REL T3 + Audiovector K-Sub Signature, Köpta filmer= 1000++ och stiger stadigt