Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristinehamn
Registrerad
Sep 2011

Bf3 Beta fps fel.

Hej, jag har ett problem med fps i BF3, (inte komponenter, se signatur).
Problemet uppstår då ett nytt game skapas, då fastnar spelet på 25-35 fps och känns väldigt "oflödigt" per se. Men när jag joinar ett game som är redan startat ligger jag runt 65-75 fps, jag har hört talas om att "inne stationerna" ger mer fps, men det förstörs liksom om man joinar ett game som precis börjat, sjukt svårt att förklara men summa summarum är att: Om man joinar ett game som redan har börjat får jag 70 fps. Om jag joinar ett game som precis startat/det blir en ny rond får jag max 30 fps. Hoppas att ni förstått mitt problem, annars fråga gjärna frågor.

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Okt 2007

Det är en beta. Rapportera detta till DICE istället.

Jonsbo UMX4 | Asus Z270G | Intel i7-7700k | Nvidia 1080 TI | 16GB Corsair Dominator | Samsung Evo 500GB | Corsair AX760 | Acer X34 | Custom EK vattenkylt

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristinehamn
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Rizzt:

Det är en beta. Rapportera detta till DICE istället.

Kan du länka mig till feedback sidan? Hittar det inte.

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Maj 2002
Skrivet av klemze:

Kan du länka mig till feedback sidan? Hittar det inte.

logga in på battlelog och sen forum

^^^
@¿@
o