Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2009

Problem med BF3 Beta Drivrutiner

Hej!

Har en Dell XPS M1730 med två stycken 8700M GT. När jag startar ett game så står det att jag behöver uppdatera mina drivrutiner. Just nu har jag 280,26 men behöver alltså 285,38. Dessvärre är inte den versionen kompatibel med mina grafikkort. Så nu sitter jag har och drägglar över betan utan att kunna spela...

Finns det någon lösning?

Tack!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall (Forsa)
Registrerad
Sep 2003

Har samma problem själv bara att spara in pengar sen fixa ett vasst kort .

Låda Phobya UltraBig Watercase V.1 M-kort ASROCK X99 Taichi CPU i7 5930K Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm radiatorer Minne4 X 8Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik 2 x MSI GTX 1070 8GB Sea Hawk EK X HB-SLI AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm Benq XR3501 AMVA 35" Curved

Trädvy Permalänk
Testpilot, Moderator
Kevin Dahlberg
Plats
Norrköping
Registrerad
Sep 2002

I en annan tråd påstod nån att det går att starta spelet ändå, att meddelandet bara var en varning och att det går att klicka nånstans så startas spelet ändå.

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 8GB][Gigabyte GeForce GTX 970 G1 Gaming]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2009
Skrivet av Jygge:

Har samma problem själv bara att spara in pengar sen fixa ett vasst kort .

Men ofta man måste ha ett av de senaste grafikkortet för att bara kunna starta spelet... Btw så är det en laptop vi snackar om här så det är lite svårt att bara byta grafikkortet

Skrivet av hunden:

I en annan tråd påstod nån att det går att starta spelet ändå, att meddelandet bara var en varning och att det går att klicka nånstans så startas spelet ändå.

Jasså? Skulle du kunna berätta hur man gör eller länka till den tråden?