Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010

Squads?

Är det bara jag som inte kan fixa med squads? blir tilldelad en squad och det är den enda jag kan vara i om jag inte reconnectar, kan inte byta så jag hamnar i samma som polarna. Kan inte joina som party heller

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gefle
Registrerad
Jul 2009

Samma sak för mig.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010

Det är som det är, skit sunkigt.

Vi har provat några saker som kan vara bra att ha i åtanke.

1. Var nära din polare som du ska spela i samma squad med. Lämna nuvarande squad och klicka på " Search for Squad " samtidigt. ( Om det funkar pga slump vet vi inte. )

2. När du ska söka efter squad så kollar den om det finns platser i " Alpha " squad först, och sedan går den ner i listan tills du får en plats. Oftast hamnar du i en squad med 2 andra medlemmar i. Använd samma sak för att spela med varandra, spela i en squad tills det bara är du och någon random kvar sedan skriker du till polarn att joina squaden. Chansen är stor att ni spelar i samma squad då den prioriterar i första hand 2 / 1 manna squads.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14
InWaves http://www.inwaves.org