Permalänk
Medlem
Skrivet av sturzhelm:

19000? no way

Fått 27 000 så fullt möjligt :D. Dock fick ja något som ja fick 20k av bara den

Edit: PDW medal hette den tror ja

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blame_me:

Tss, haha! Nej men jag har kanske inte lirat tillräckligt mycket för att uppfatta den delen som rolig

Det kan stämma rätt bra. Det som är kul där inne är ju att man kan flanka fienden på olika håll. Och att komma bakom dem och kniva dem är aldrig fel!

Permalänk
Avstängd

en Caspian Borders uppe nu men ett annat lösen och bara 32 spelare
knäcker nån det så posta det här

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords. Den banan var uppe med password för den skulle testas. Kommer som sagt komma på fredag för allmänheten. Kommer gå att spela den så länge betan är uppe och tillgänglig.

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords. Den banan var uppe med password för den skulle testas. Kommer som sagt komma på fredag för allmänheten. Kommer gå att spela den så länge betan är uppe och tillgänglig.

Om det är sant är det ju kanon. Vart läste du det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords. Den banan var uppe med password för den skulle testas. Kommer som sagt komma på fredag för allmänheten. Kommer gå att spela den så länge betan är uppe och tillgänglig.

källa, så att du inte ger falska förhoppningar:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords. Den banan var uppe med password för den skulle testas. Kommer som sagt komma på fredag för allmänheten. Kommer gå att spela den så länge betan är uppe och tillgänglig.

Källa? Trollstämpel until further notice

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords. Den banan var uppe med password för den skulle testas. Kommer som sagt komma på fredag för allmänheten. Kommer gå att spela den så länge betan är uppe och tillgänglig.

Jag blev fan glad när jag läste det där, hoppas inte att du trollar :l

Permalänk
Avstängd

Trolla inte på det Har precis stoppat i mina 460 GTX innan så var det inte så kul på Caspian med ett 275 GTX så hade hoppats på att få testa den igen innan betan är slut!

Gillar inte Metro, men tunnelbanan delen är jag ett starkt fan av.

Visa signatur

WS: MSI Z77A-GD55 | i5 2500k | FD R4 | 32GB Corsair Vengeance LP | EVGA GTX 780 SC ACX | 840 Evo 250GB | WD Black 1TB | Corsair TX 750W |
Kringutrustning: 1x Samsung S27C750P 27" | Mionix Naos 7000 | Razer Deathadder 2013 | CM Storm Quickfire TK MX Brown | Qpad CT Grin

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords. Den banan var uppe med password för den skulle testas.

Testa vadå? Ingen testade banan, men säkerheten på Battlelog gentemot påhittiga spelare testades ja. Den misslyckades katastrofalt.

Jag tvivlar på att kartan släpps. Men det hade varit trevligt. Man står bara ut med Rush längs med korridorer så länge... Jag hade blivit tillräckligt nöjd med att se Metro med Conquest.

Permalänk
Medlem
Skrivet av murklor:

Testa vadå? Ingen testade banan, men säkerheten på Battlelog gentemot påhittiga spelare testades ja. Den misslyckades katastrofalt.

Jag tvivlar på att kartan släpps. Men det hade varit trevligt. Man står bara ut med Rush längs med korridorer så länge... Jag hade blivit tillräckligt nöjd med att se Metro med Conquest.

Mjo, den var uppe de första 2 dagarna, men jag missade den dock

Visa signatur

| FD Arc | ASrock P67 Extreme4 | Corsair HX850W |
| ASUS GTX1070 STRIX | i7 2600k@4.5 |
| 16GB Corsair Vengeance 1600 LP | Samsung 850 500gb | H80 |
Oh, by the way... I'M BATMAN!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anguzz:

Mjo, den var uppe de första 2 dagarna, men jag missade den dock

Ja den var uppe och jag körde den, men jag menade att ingen testade banan. Alla hade för kul för att kunna testa

Permalänk

missade med caspian :/

dock är metro inte sådär värst superdålig. visst jag kan hålla med om att parken suger hur mycket som helst. Men tunnelbanan är riktigt rolig

Visa signatur

Amd Ryzen 3900x -I- H100i -I- Asus ROG STRIX X470-F Gaming -I- Asus GTX 3060 12GB -I- 32gb HyperX RGB @3600mhz -I- Chieftec nitro 650w Bronze -I- Corsair MP510 1gb m.2, Ocz trion 150 128gb och 240gb -I- Windows 10 Home -I- Fractal R4

Permalänk

Tvärtom för mig. I tunnelbanan är det spray n' pray med folk som gör sitt bästa för att blända med laser och ficklampor. Ute i parken är det lite skönare avstånd, mer översikt och ordentlig känsla i att få röra sig fram över fältet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreeM:

Fått 27 000 så fullt möjligt :D. Dock fick ja något som ja fick 20k av bara den

Edit: PDW medal hette den tror ja

Över 30k 3 gånger har jag.
kompisen leder dock med 35k :@

Man får ju medaljer ibland när man fått 50 av en typ av ribbon och det kan ge 20k

Visa signatur

Jag brukade ha mina dator komponenter listade här men efter att ha bytt vissa och sedan glömt bort vilka som nu sitter i datorn får jag skriva den här tråkiga texten istället. Om någon mot förmodan läser så här långt kan jag inte annat än be om ursäkt för hur meningslös min signatur nu är...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av r3flex:

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords.

hur vet du det?

Metro är riktigt kul faktist nu när man har gått inför att köra och inte bara testa inställningar
grafiken i stan efter t banan är ju sanslös!
jäkla häftig känsla,ser ut som man springer omkring i en riktig stad

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Kan då tillägga till er som inte hunnit testa Caspian Border att den släpps på Fredag utan passwords. Den banan var uppe med password för den skulle testas. Kommer som sagt komma på fredag för allmänheten. Kommer gå att spela den så länge betan är uppe och tillgänglig.

Den kommer inte att släppas, vi som vill spela Caspian får glatt vänta till release

Visa signatur

CPU : AMD Phenom | X6 1055T GPU : NVIDIA Gtx 560ti Nätaggregat: Corsair TX850 Chassi: Fractal Design R4 Minne: Corsair 8GB Moderkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3 Kylare: Zalman CNPS9900A Tangentbord : Key Tronic Mus : Razer DeathAdder 3500dpi

Permalänk
Avstängd
Skrivet av r3flex:

den släpps på Fredag. Kommer som sagt komma på fredag för allmänheten.

är du senil grabben?
du upprepar samma sak två gånger

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk

Första delen av metro är otroligt tråkig och obalanserad. MYCKET svårare att anfalla än att skydda, speciellt om skyddarna springer framför objectives och campar. Det är fan 300 meter plant gräs där du spawnar i bortre änden.

Ska det inte finnas en APC / Light Tank till attackers i början på Metro?

Första delen är modern-day omaha beach utan ett fordon.

Permalänk
Skrivet av Överkill:

Första delen av metro är otroligt tråkig och obalanserad. MYCKET svårare att anfalla än att skydda, speciellt om skyddarna springer framför objectives och campar. Det är fan 300 meter plant gräs där du spawnar i bortre änden.

Ska det inte finnas en APC / Light Tank till attackers i början på Metro?

Första delen är modern-day omaha beach utan ett fordon.

Tror de sa någonting om att de tog bort APC pga att anfallarna hade ett för stort övertag. Kanske de har med APC i conquest versionen av banan istället.

Permalänk
Medlem

Ok, Tackar för alla så hatade kommentarer emot mig och kalla mig gärna troll. Eller så kan ni uppdatera eran server list och kika in banan. Som jag sa skulle komma...*suckar*...

Visa signatur

"Jag är inte dum, jag har bara lite otur när jag tänker."

Permalänk
Medlem

Med antall raketer som flyger fram och tillbaks på op metro, så tror jag inte att en apc är OP

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Ok, Tackar för alla så hatade kommentarer emot mig och kalla mig gärna troll. Eller så kan ni uppdatera eran server list och kika in banan. Som jag sa skulle komma...*suckar*...

Haha dagens skratt

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk
Medlem

riktigt skabbig bana, så otroligt fult. ser värre ut än gta 3

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401

Permalänk
Medlem

jo man sitter på ett 6850 kommer det se skit ut... grattis

Permalänk
Medlem
Skrivet av r3flex:

Ok, Tackar för alla så hatade kommentarer emot mig och kalla mig gärna troll. Eller så kan ni uppdatera eran server list och kika in banan. Som jag sa skulle komma...*suckar*...

Skulle bara säga att du hade ju rätt

Folk var väl bara lite griniga för att du inte berättade vart du fått reda på det

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5