Problem med alla nya drivrutiner som släppts i år

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Sep 2005

Problem med alla nya drivrutiner som släppts i år

Jag har använt en drivrutin från slutet av förra året tills nu. Tänkte jag skulle byta till en nyare så jag drog ner hela Catalyst Software Suite och installerade det.
Problemet jag stöter på är att när jag gjort en ändring i CCC (t ex ändrat upplösning eller lagt till en monitor) så går ändringen igenom men 20 sekunder senare ändras allt tillbaka igen. Man brukar ju få upp en ruta när man gjort en ändring där man har 20 sekunder på sig att godkänna den nya ändringen genom att välja ja eller nej men denna dyker aldrig upp för mig! Så efter 20 sekunder så återfår jag min gamla inställning. Trodde att det var en bugg så jag drog ner förra månadens drivrutiner men det är exakt samma sak där! Har nu provat med fyra olika som släppts i år och det är samma problem med alla. Så jag återgick till den gamla som är från förra året och den funkar!
Efter att ha provat på en annan dator kan jag konstatera att det är precis samma problem där!

Vad tusan ska jag göra?

Har Windows 7 64 bitars.

i5 4670k 4.4GHz | Asus Gryphon z87 | Corsair Vengeance 1600MHz 8GB | Gigabyte Geforce GTX 980 Ti G1 | Asus Xonar Essence STX | Corsair HX 750W | Crucial M4 128GB | Corsair Obsidian 350D | Dell U2515H | Windows 10