Funkar Antech Kuhler H2O 920 med ASUS Rampage III Extreme?

Permalänk

Funkar Antech Kuhler H2O 920 med ASUS Rampage III Extreme?

Det finns 3 sladdar från cpu-kylaren, 2 av dom har jag pluggat in korrekt, men den tredje är en "4-pins-ingång" som ska in i dom fyra översta pinnarna på en "8-pin's USB Connector" som brukar finnas längst ner på moderkortet...men den enda usb-connectorn jag har är en 10-1pin's som är till USB 2.0-ingångarna på chassit...

Så min fråga är, kan jag koppla in denna sladden i 10-1-pins-bajset? 4-pinen ska ju in på ett speciellt håll också, men har provat alla möjliga kombinationer och datorn vill inte ens starta!...det är 5 på övre raden, och 4 på undre (alltså 9-pin)...Och om den inte går att sätta in där, funkar det någon annanstans? har haft den sladden i "4-pin's cpu_fan" inann, vilket funkar, men kan inte ställa in hastigheten då, så den går alltid på fullt och det låter förj*vligt

det enda jag hittade var detta:

There are three connections for the 920:

1: the Fan connection splitter -> goes into the exhaust fans(checked)
2: the PUMP/FAN PWR: Goes into the CPU fan connector(checked)
3: the Fan contol for Chillcontrol V software, goes into the Internal USB power connectors, they're usually along the outer edge of the board, and have 8 pins, you plug it in with the Black wire facing RIGHT on the top four pins of the USB connector.