Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristinehamn
Registrerad
Sep 2011

Kontruktiv Kritik.

Hej, gjorde nyss en tråd där man kan dra sitt strå till stacken och skriva eventuella buggar/glitches jag glömt att nämna i första inlägget.
Länken: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2826564... , detta är inte reklam utan ett sätt att få BF3 att bli så bra så möjligt.

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hagfors
Registrerad
Jul 2010
Skrivet av klemze:

Hej, gjorde nyss en tråd där man kan dra sitt strå till stacken och skriva eventuella buggar/glitches jag glömt att nämna i första inlägget.
Länken: http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2826564... , detta är inte reklam utan ett sätt att få BF3 att bli så bra så möjligt.

Härligt, har gjort samma sak nu!

ASUS RAMPAGE III EXTREME | Intel i7 930 @ 4Ghz | CORSAIR 6GB 1866mhz | XFX HD 5970 2GB @ 900Mhz & 1180Mhz 1.2v | Crucial SSD C300 64GB | WD 500GB | M-AUDIO C-600 AVID | Corsair TX 850W

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Arlanda!
Registrerad
Nov 2002

Lite elakt att stänga ner forumet tills spelet släpps tycker jag.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristinehamn
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Handa:

Lite elakt att stänga ner forumet tills spelet släpps tycker jag.

Helt klart, alla som spelat in i det sista och ville skriva sin "Evaluation" fick ju inte det, mitt beslut om att göra det tidigt lönade sig

"Remember, you’d see movies about the future, and everything was in the sky? Like, it had moved in to the sky? … That’s the internet! That’s what it is! That’s our flying cars!" - Kanye West 2013
Mitt retrobygge:*Projekt Golden Oldie*

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Maj 2002

Spelade inatt och avslutade med några rundor Metro och hade lite buggar:
1. Jag blev nedskjuten en gång av en dödad fiende som låg i spasmer, senare förstod att det som hade hänt var att han nog var återupplivad, men hade inte accepterat än. I killcamen kunde man se ett lik som sköt rakt upp i luften. Likadant hände nämligen mig själv uppe i biljettstationen i tunnelbanan. Där är ju intensiv strid och när jag blev dödad och återupplivad accepterade jag inte först eftersom så många fiende var på ingång. Normalt sett byts ju vapnet till pistol vid återupplivning, men denna gång hade jag kvar geväret. Tydligen såg fienden inte mig för jag sköt ner 6-7 stycken och de bara fortsatte springa rakt förbi mig. Min ammo tog slut och jag bytte till pistolen och då såg de nog mig för jag dog strax efter.

2. De mobila spawnpunkterna som vi satt en bit inne i tunneln fungerade inte för mig; de syntes på kartan men kunde inte väljas när jag spawnade så jag var tvungen att spawna från utgången hela tiden och springa en lång bit. För andra i mitt lag fungerade det även om vissa också spawnade vid ingången och för mig har det fungerat tidigare i veckan.

3. Jag fick upplåst roboten, satte den och började köra mot mcomen. Tyvärr kunde jag inte inte gömma mig och sätta den utan var tvungen att vara på grusvägen och då står man ju själv oskyddad och ser inget som händer ens person så jag blev dödad rätt snabbt. När jag spawnade och valde roboten igen så stod den första kvar dit jag kört den så jag fortsatte köra den. Jag vet inte om det ska vara så, men i alla fall i nästa match så satte jag den och skulle köra iväg med den, men tänkte jag denna gång skulle byta till annat vapen så jag kunde röra mig till närmsta buske, välja roboten och styra därifrån. Det gick inte alls, för jag hade då helt tappat kontakten med roboten och fick inte sätta en ny. Detta hände mig sen hela tiden, så roboten var inte användbar eftersom jag fick stå helt oskyddad hela tiden om jag skulle köra den. Nån som vet om jag gjorde fel eller om detta var en bug?

Vituð ér enn, eða hvað?