För er som förhandsbokat på Origin

Permalänk
Medlem

För er som förhandsbokat på Origin

Vet inte om någon tagit upp detta men blir i alla fall pre-loading som på Steam! Om man nu kan lita på deras kundtjänst

Citat:

Please wait. An EA Expert will be with you soon.
You are now ready to chat with Ricardo.

Ricardo: Thank you for contacting Origin Help. My name is Ricardo. How may I assist you today?
you: Hello, I have a question about the release of Battlefield 3. I pre-ordered it here on Origin and was wondering if I'll be able to pre-load it before it's released? Like two-three days before the 27th so once the clock hit 00.00 on the 27th it will be unlucked and I can start play?
Ricardo: Let me look into that. One moment.
Ricardo: Yes you will be able to.
you: Oh great, then Im taking the 26th off work! Thanks for the quick answer!
Ricardo: Is there anything else I can help you wiht?
you: No thank you, got every thing else covered. Have a good day sir!
Ricardo: Thank you for contacting Origin and chatting with me. I do appreciate your time and have a great day!

Då jag jobbar nätter blir det perfa att ta ledig den 26e och vara ledig tills den 30e, game on!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Jaså en till som jobbar natt här blir nog också till att ta ledigt då

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Kleine arbeitsmoral.

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

... Och sen kommer ni slita ert hår när allt blir överbelastat och kraschar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk

Månd den 31:a är väl röd dag också. Blir förhoppningsvis en fet gaminghelg

Permalänk
Skrivet av mackbrich:

Månd den 31:a är väl röd dag också. Blir förhoppningsvis en fet gaminghelg

Nepp ingen röd dag där. Är dock en röd dag veckan efter men den infaller på lördagen, Allahelgonadagen.

Arbetslösheten kommer att öka i november/december av någon anledning, undra vad?.... ;).

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Skrivet av Excalibur:

Nepp ingen röd dag där. Är dock en röd dag veckan efter men den infaller på lördagen, Allahelgonadagen.

Arbetslösheten kommer att öka i november/december av någon anledning, undra vad?.... ;).

Helvete, du har rätt. Det är någon sketen framgogglad kalendersajt som lurat mig. Illa

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

... Och sen kommer ni slita ert hår när allt blir överbelastat och kraschar.

Det är ju därför det är så bra med pre-loading så att i stort sett alla data är nere

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Har haft snack med supporten själv med, och visar sig att om man har en NA(North America) IP så kommer man kunna spela på deras release dag(25e).

Kvittar vilket land du köper det från Origin, release görs visst via IP

Permalänk
Medlem

Skumt jag bokade Origins, jag har avbeställt den men enligt Origin äger jag fortfarande spelet. Ska köpa på webhallen dock. Gillar deras nattsläpp och vill stödja det.

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5