Permalänk

Caspian var riktigt najs! Sjukt skoj.

Med mina 460 SLI ligger jag på high mellan 60-130, dock mest runt 60-80.

Visa signatur

EMS Design Webbyrå i Stockholm:
http://www.emsdesign.se
Inet Fraktfritt
https://www.inet.se/artikel/6101343/
"Citera för svar/respons"

Permalänk

Någon vits att ha kvar betan på hårddisken? Blir väl en helt ny installation när fulla släpps...

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem

Nej avinstallera skiten, nu är betan bara skräp som ligger och skräpar!

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk

Lite trist att man inte har något att spela nu. Jag drog igång BF2 för att stilla abstinensen lite men jävlar vad gammalt det kändes!

Permalänk

Bara jag som har besvär? Måste ha mer BF3.

Längtar till släppet

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Summoning:

Bara jag som har besvär? Måste ha mer BF3.

Längtar till släppet

Jag kan inte spela BFBC2 längre! Känns helt knas med kontroller och allting därtill. Need..moaar...BF3!

:D:D

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ezkit:

Tack för infon! får allt kika vidare om det nu blir att både uppdatera prollen och ett Asus Radeon 6950 1024MB DirectCU II
Då borde det flyta på rätt så bra hoppas jag

Köp ett 6970 ist eller iallafall 6950 2GB versionen. Visst led BF3 betan av memory leak, men tror fortfarande att det kommer att äta VRAM till frukost, även på 1080p.

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inanimate:

Word på detta. Försökte lira men allt kändes äckligt med styrning. Vapnena kändes helt annorlunda o bökiga.

Tycker det är ett absolut skämt att spelet släpps i USA 2 dagar innan det släpps i landet som spelet skapades i. EA är som religion, det förgiftar precis allt det rör vid.

Tråkigt nog har jag inte sett någon intervju som tagit upp detta ännu, eller just VARFÖR det ska behövas 2 dagar innan spelet släpps för övriga länder.

En vettig sak är väl att man får reda på prestandatester och annat som kan vara nyttigt, då blir det lättare att ställa in hur man ska uppgradera sitt system.

Visa signatur

Cooler Master MasterBox 5 Pro | AMD Ryzen 5 2600 | Cryorig H7 | ASUS TUF B450-PLUS GAMING | ASUS ROG Strix RX580 8GB | Corsair 16GB @ 3000Mhz | Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Skrivet av Inanimate:

Word på detta. Försökte lira men allt kändes äckligt med styrning. Vapnena kändes helt annorlunda o bökiga.

Tycker det är ett absolut skämt att spelet släpps i USA 2 dagar innan det släpps i landet som spelet skapades i. EA är som religion, det förgiftar precis allt det rör vid.

Håller fullständigt med dig ang. varför de i USA ska få spela spelet 2 dagar tidigare. JA EA är amerikanskt men spelet är tillverkad i Sverige så vi borde i alla fall få haka på att även börja 25/10. Om jag inte har fel så var det den 25/10 som var sagt från början även för oss i övriga världen eller rättare sagt de som köpte via Origin.
Men jag kan ha uppfattat det hel fel men känns ändå inte så.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit