Battlefield 3-nyckel för ovanligt lågt pris

Permalänk

Battlefield 3-nyckel för ovanligt lågt pris

http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-RU-EN-Region-Free-E...

255 kr ! fett billigt ! ville bara låta er veta detta iaf

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk

Det är väl inte limeted edition.

Permalänk
Skrivet av Bennystreetracer:

Det är väl inte limeted edition.

nä de är de inte ! men ädnå 255 kr !

limited edition kostar 319 http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-RU-EN-Region-Free-E...

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

Den sidan har alltid väldigt humana priser. Hade helt klart köpt därifrån.

Permalänk
Skrivet av FribBe:

Den sidan har alltid väldigt humana priser. Hade helt klart köpt därifrån.

ja jag har köpt flera spel därifrån snabb leverans av "nyckel " och priserna ska vi ju inte prata om
Riktigt fint

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

Varför skulle man vilja köpa "o-limited" edition?

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Avstängd
Skrivet av shqiptari:

nä de är de inte ! men ädnå 255 kr !

limited edition kostar 319 http://www.g2play.net/store/Battlefield-3-RU-EN-Region-Free-E...

Ska ni väl köpa bf3 så köp för guds skull limited skivad.. Vad tänker ni med

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk

ja jag har inte riktigt fattat vad "limited edition" är för nått.. ? ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk

Battlefield 3 Limited Edition includes -
BATTLEFIELD 3: BACK TO KARKAND. ?? Vad är "back to karkand" ? .. nått "map pack" eller vadå? ..

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av shqiptari:

ja jag har inte riktigt fattat vad "limited edition" är för nått.. ? ..

Back To Karkand expansionspaket får man med

Visa signatur

Moderkort: MSI 870A-G54 | CPU: AMD Phenom II X4 B55 4ghz | Kylare: Corsair H50 Push n pull| Chassi: CM 430 |
GPU: Sparkle GeForce GTX 580 GURU | RAM: Vengeance 1600Mhz 8GB |PSU: Fractal Design Newton R2, 650W modulär, 80 PLUS | Lagring: WD 500GB 7200rpm | Skärm: Asus VG236 120hz 3D 23" |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av shqiptari:

ja jag har inte riktigt fattat vad "limited edition" är för nått.. ? ..

Limited edition får du några extra gadgets till vapen, minns inte om det var något vapen också. Några fler banor och andra skins till gubbarna.

Edit: Fint spam där Ni hann före xD

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk

med tanke på vad som kommer att släppas, är det överpris

Permalänk

okej då hänger ja me

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

med tanke på vad som kommer att släppas, är det överpris

Nej.

Permalänk
Skrivet av Drunk3n_M4ster:

med tanke på vad som kommer att släppas, är det överpris

nej överpris är det inte jag har absolut inte hittat spelet så här billigt innan iaf

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av shqiptari:

nej överpris är det inte jag har absolut inte hittat spelet så här billigt innan iaf

Ett bra spel som halva "jorden" väntar på har inget överpris.. Själv skulle ja vilja se Dragon valley, karkland (hur det stavas) Oman, Shariq peninsula, wake island i bf3 grafik

Visa signatur

Jag har också en dator, men flashar inte med den

Permalänk

Man måste ju för fan maila och tjata på polackerna på g2play för att få sin key.

Greenmangaming har däremot varit stabila och dom säljer limited edition för 40 dollar. Det är väl 280 kr elr nåt

edit ;haha epic fail av mig. Såg inte pundtecknet. Allt var dollar senast jag var där

Permalänk

Billigast är ju väl ändå Offgamers för den vanliga versionen, 203:-
http://www.offgamers.com/Battlefield/battlefield-3-global/bat...

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Billigast är ju väl ändå Offgamers för den vanliga versionen, 203:-
http://www.offgamers.com/Battlefield/battlefield-3-global/bat...

frågan är om det kommer att fungera här i sverige =/

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tooby77:

Ett bra spel som halva "jorden" väntar på har inget överpris.. Själv skulle ja vilja se Dragon valley, karkland (hur det stavas) Oman, Shariq peninsula, wake island i bf3 grafik

Alla dom utan Dragon Valley finns med i Back to Karkand expansionen man får om man köper Limited Edition

Permalänk
Skrivet av Nagel:

frågan är om det kommer att fungera här i sverige =/

Varför skulle det inte funka i Sverige?

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Ska gå att köpa sin nyckel vart som helst i världen, spelet ska inte vara region låst

Permalänk
Skrivet av mackbrich:

Man måste ju för fan maila och tjata på polackerna på g2play för att få sin key.

Greenmangaming har däremot varit stabila och dom säljer limited edition för 40 dollar. Det är väl 280 kr elr nåt

edit ;haha epic fail av mig. Såg inte pundtecknet. Allt var dollar senast jag var där

ja har aldrig haft problem med g2play

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk

Har någon av er handlat på Offgamers och vet att det går smidigt?

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Skrivet av shadowjolt:

Har någon av er handlat på Offgamers och vet att det går smidigt?

aldrig förr hört talas om sidan för o va ärlig o kan därför inte säga hur de funkar . Nån som vet ? fan 203 kr fett billigt ju isf

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

killar som inte vet vad back to karkand är för ngt borde inte få spela

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka :)
Speccs = Intel i7 2600K (4,5Ghz) med Sluten H80 vattenkylning sittandes på ett AsRock Z68 Extreme 7 Gen 3, Detta arbetar tillsammans med ett Nvidia GTX 680 4GB Phantom och 16GB Vengeance, samt 120 GB's SSD-OCZ Vertex 3 Max IOPS, alltsammans sitter monterat i ett H2 chassi. Bilden visas med hjälp utav Samsung's Syncmaster 245B.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mimematis:

Ska gå att köpa sin nyckel vart som helst i världen, spelet ska inte vara region låst

Går det kanske t.o.m att börja spela den 25e ?

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Går det kanske t.o.m att börja spela den 25e ?

Har pratat med support och dom har mer eller mindre konfirmerat det.
"If you play from the US, then yes"
Aka har du en amerikansk IP så kan det mycket väl fungera

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kardizz:

killar som inte vet vad back to karkand är för ngt borde inte få spela

Det vet väl alla. Åh jag glömde nästan att det finns en minioritet på 0.001 som inte vet det

Permalänk
Medlem

Räcker med att du lägger en pre-order så får du map-packet, med limited får du några vapen och skit. Jag köpte mig nyckel på cdkeyhouse för runt 210kr, handlat ett par gånger där innan och det funkat mycket bra. Origin nyckeln är regionsfri men antar att du måste ha ett USA ip för att kunna lira den 25de.

Visa signatur

MSI B650 Gaming Plus WIFI - Ryzen 7 7800X3D - XFX 7900 XT - Corsair 32GB DDR5 6000MHz CL36 - Fractal Design Meshify 2 Compact - Gigabyte Ultra Durable 850W