Permalänk

simulator Battlefield 3 !!

Hade jag fått chansen hade jag betalat vad det än kostade för att få lira en timme i den där http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nQR49J...
Blir man miljonär någon gång i livet vet jag vad blir första köp saken på listan

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem

Den finns dock bara till gaybox...

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem

coolt!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av edberg24:

Den finns dock bara till gaybox...

haha vilket tråkigt svar på något så hära unikt Ska nog ta o titta på det avsnittet av GS

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Droih:

haha vilket tråkigt svar på något så hära unikt Ska nog ta o titta på det avsnittet av GS

Förvisso, men hade det funnits till PC. Ammagad hade jag sagt då

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edberg24:

Förvisso, men hade det funnits till PC. Ammagad hade jag sagt då

Jag tror nog inte att det är Xbox, det står att det är en "hackad" kinect sensor. Och jag antar att Xbox inte stödjer en 360 graders skärm.

Permalänk
Moderator
Moderator

Fel spel, för mycket fordon i BF3 för detta.
Skulle passat bättre till cod (barebones framförallt) eller liknande.

Vill se dem göra dolphin dives. ^^

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Verkade rätt coolt, Då kan man gymma och spela samtidigt! mycket fiffigt, dock tror jag även att det är väääääääldigt buggigt!

Visa signatur

Citera för svar!
[Moderkort: Asrock Z67 Professional Gen 3] [Minne: 16gb Corsair Vengeance 1600mhz] [Processor: Intel Sandy Bridge i7 2600K @ 4,7 Ghz] [Grafikkort: Powercolor 6970 2gb....Kommer snart Gainward phantom 680!] [Chassi: Fractal design R3] [Hårddisk: en skräpig 300gb mekanisk] [SSD: Plextor M3P 128 GB.]

Permalänk
Skrivet av Marcusk:

Jag tror nog inte att det är Xbox, det står att det är en "hackac" kinect sensor. Och jag antar att Xbox inte stödjer en 360 graders skärm.

Med tanke på att PC fått utvecklings-kit för Kinect så är det nog inte omöjligt att det kan vara dator ändå

Visa signatur

[Cooler Master Elite 430[Intel Core i5 3570K] [Gigabyte Gtx 670 2Gb OC] [Asus P8Z77-V] [Corsair 8Gb XMS3] [Corsair 650W] [Samsung 840EVO 120Gb] [Samsung F3 500Gb HDD]

Permalänk
Medlem

och vad krävs det för grafikkort eller rättare sagt hur många, för att få vettiga fps med såpass stor skärm?

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Bakwetu:

och vad krävs det för grafikkort eller rättare sagt hur många, för att få vettiga fps med såpass stor skärm?

Storleken har ingen betydelse, i detta fallet.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oskalliator:

Med tanke på att PC fått utvecklings-kit för Kinect så är det nog inte omöjligt att det kan vara dator ändå

Är det så? Då kan ju det här vara en grej afterall.

Jag var osäker på om det fanns till något annat än Xbox då jag bara läste Kinect.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakwetu:

och vad krävs det för grafikkort eller rättare sagt hur många, för att få vettiga fps med såpass stor skärm?

Frågan är väl mer, hur många grafikkort krävs för att köra det i en respektabel upplösning?

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem

Det stämmer att det finns utvecklar-kit för Kinect till PC numer också, så det är troligtvis PC!

Permalänk

Skulle vela se den här killen spela i den simulatorn http://www.youtube.com/watch?v=mxX7SRuU0ho&feature=player_emb...

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

fel tråd

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk

Uhm, undra om #DH / #GameX kommer ha detta uppställt? Jag tror att det blir för dyrt för privat-personen men kommer nog med stor säkerhet dyka upp på större dator-evenemang? =P

Visa signatur

Riktigt gammal signatur, för bra för att tas bort! Mvh 2011.

CPU: AMD Phenom | X4 955 3,8 GHz GPU: XFX Radeon HD 5970 Nätaggregat: Fractal Design 550W Chassi: Cooler Master HAF 932 Minne: Corsair Vengeance 8GB 1666 Mhz Moderkort: Gigabyte 990FXA-UD3 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB DVD/CD: Sony Optiarc 7620 Kylare: Noctua NH-D14

Permalänk
Medlem

Hade lätt velat prova detta

Permalänk

Nu har jag en till anledning till att bli rik

Permalänk
Medlem

De DÄR vill jag testa, ser riktigt fränt ut

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av edberg24:

Förvisso, men hade det funnits till PC. Ammagad hade jag sagt då

Att referera till Xbox som Gaybox för att i nästkommande inlägg yttra "Ammagad" känns lite... Hm, what's the word I'm looking for here?;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av malm1987:

Att referera till Xbox som Gaybox för att i nästkommande inlägg yttra "Ammagad" känns lite... Hm, what's the word I'm looking for here?;-)

Hahah, jo jag vet. Men jag känner ett starkt hat mot alla konsoller. Känns som att man blir lurad för att man spelar på PC, med alla portningar hit och dit.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk

Detta är tonåringes framtida rum xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheDaemon:

Fel spel, för mycket fordon i BF3 för detta.
Skulle passat bättre till cod (barebones framförallt) eller liknande.

Vill se dem göra dolphin dives. ^^

Äääsch du snackar ju bara i nattmössan, hört talas om Inf-Only? (Strike at karkand t.ex.). Satan va kul det vore.

OnT:
Var köper jag denna??

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Forbidden:

Äääsch du snackar ju bara i nattmössan, hört talas om Inf-Only? (Strike at karkand t.ex.). Satan va kul det vore.

Givetvis har jag det, men det borde inte ha undgått någon att majoriteten ändå uttryckte sin åsikt om att BF som spel trots allt handlar om de stora slagen med ett stort urval av fordon osv, och inte de rena infanteri-strider såsom dem vi fick uppleva i större delen av betan.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Hmm ingen färg?

Visa signatur

AMD Athlon 3000+ @ 2.09 GHZ, 2 gb ddr Pc3200 400 Mhz, GFX 6800GT, 350 Gb HDD.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av LiQuiDs:

Hmm ingen färg?

Tror de medvetet redigerat hela videon för att matcha övriga färgschemat i trailern.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Jo det har du rätt i!

Visa signatur

AMD Athlon 3000+ @ 2.09 GHZ, 2 gb ddr Pc3200 400 Mhz, GFX 6800GT, 350 Gb HDD.

Permalänk
Medlem

Skulle lätt maxat hastigheten på löpbandet och puttat in min värsta fiende i på bandet så kan han inte komma därifrån. Effektivt fängelse

Visa signatur

mobo Asus M4A88TD-M EVO/USB3 cpu 1100T kylare Noctua NH-D14
gpu RX 460 passive ram 16GB DDR3 1600MHz ssd Samsung 850 EVO 250GB
psu Corsair AX 850 skärmar 3 * 40" NEC P401