Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm
Registrerad
Sep 2008

Hur blir man av med radion i BF2?

Undrar hur man blir av med allt oljud i BF2 (om det går?), som t.ex. "fiende siktad" och "sjukvårdare!"? Tog upp BF2 igår och testade men var helt olidligt pga att alla skrek i radion hela tiden. Kan man ta bort det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Pålsboda
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av m1n1h0p:

Undrar hur man blir av med allt oljud i BF2 (om det går?), som t.ex. "fiende siktad" och "sjukvårdare!"? Tog upp BF2 igår och testade men var helt olidligt pga att alla skrek i radion hela tiden. Kan man ta bort det?

Tyvärr vet jag inte svaret på din fråga men personligen är det detta "kaos" som jag tycker sätter en rätt bra krigskänsla... Jag gillar det.

Skickades från m.sweclockers.com

Fractal Design Node 304, i5 4690K@4.3ghz, Gigabyte Windforce OCx2 GTX 1070, Crucial DDR3 1600mhz 16GB, OCZ ARC 100 256GB SSD, WD Black 1TB, MSI z97i AC mIXT. Audient ID14, EVENT 20/20 BAS. Asus ROG Swift PG348Q. Asus ZenBook UX32LN, MacBook PRO Retina 2015

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Jan 2008

Dags att sova när man försöker få "radion" till att låta "Radeon"/"Radon".

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
sthlm
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av JohnnyGreed:

Tyvärr vet jag inte svaret på din fråga men personligen är det detta "kaos" som jag tycker sätter en rätt bra krigskänsla... Jag gillar det.

Skickades från m.sweclockers.com

Det var kul i början men nu är det bara hemskt, speciellt när det är SAMMA fras som rabblas i 20min, då tröttnar man lite :S

Skrivet av El_Raspberry:

Dags att sova när man försöker få "radion" till att låta "Radeon"/"Radon".

Hahahahhaa