Fråga ang: OCZ MODXSTREAM PRO 700 WATT PSU

Permalänk
Medlem

Fråga ang: OCZ MODXSTREAM PRO 700 WATT PSU

Hej är i behov av ett annat nätagg för framtida överklockning på min ena burk.

Såg att Dustin hade ett kanon erbjudande på OCZ MODXSTREAM PRO 700 WATT PSU, för 679:-.

Läste också att kablarna är en smula korta och undrar därför om kablarna är för korta för mitt Antec Three Hundred chassi, där man placerer nätagget på marknivå snarare än i taket på chassit. Chassit i sig är ju relativt litet, någon som har erfarenheter utav denna combo?

Visa signatur

ASUS Z170-K | ASUS Strix 960 OC 4GB | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz | Core i5-6600K @4,2Ghz| Corsair 650W | Fractal Design Define S | BenQ XL2411 144hz | Intel 600p M.2 256gb

Permalänk
Medlem

har ett 750 av dem, i mitt FD R3 så räckte kablarna utmärkt, men jag köpte ändå en förlängning till atxkontakten, för jag behövde dra kablarna lite annorlunda för att bli av med dem i lådan

För övrigt nöjd ägare av deras agg, tysta och går bra

Däremot deras agg som inte är modulära, var inte särskilt tysta av sig

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Men tror du att kablarna räcker som dom är när man inte är speciellt kräsen med hur kablarna dras, har inga problem med att dra dom tvärs över allt och fästa fast den någonstans? Tänker mest på 8-pin kontakten som ska långt upp till toppen av moderkortet?

Visa signatur

ASUS Z170-K | ASUS Strix 960 OC 4GB | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz | Core i5-6600K @4,2Ghz| Corsair 650W | Fractal Design Define S | BenQ XL2411 144hz | Intel 600p M.2 256gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av haggert:

Men tror du att kablarna räcker som dom är när man inte är speciellt kräsen med hur kablarna dras, har inga problem med att dra dom tvärs över allt och fästa fast den någonstans? Tänker mest på 8-pin kontakten som ska långt upp till toppen av moderkortet?

---------------------------------------------
För mig räckte den precis i mitt FD, drog det under grafikkorten och den vägen upp, men så har jag inget annat i vägen heller, kan bli för kort kabel ifall man har nåt i pci platserna kanske

Men, är du det minsta osäker så köp på dig en förlängningar:)

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(