Vad ser ni mest fram emot? Lönen eller BF3?

Permalänk

Jag måste säga lönen då jag har fru och 2barn, BF3 får vänta tills man har tid, vilket verkar bli aldrig.

Visa signatur

Mobo: ASUS X58 SABERTOOTH, CPU: Core-i7 960, RAM: 3x2GB HyperX 1600MHz + 3x2GB XMS3 1600MHz, GPU: 2x ASUS RADEON HD6870 1GB Direct CU: SSD A-DATA SP900 256GB

Permalänk
Medlem

Just nu är det BF3 som gäller, lönen kommer i andra hand ; )

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, skön omröstning. Jag måste tyvärr rösta på lönen, då jag jobbar heltid och lönen trots allt behövs! Fast jag hade hellre skippat den här lönen än att aldrig få spela BF3.

Permalänk
Medlem

Som ungkarl självklart lönen men tryckte fel så det blev BF3. Anyway utan lön inget spel så ja lätt att räkna ut.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperT:

Just BF3 ska jag nog inte köpa, men om vi byter ut det mot Skyrim, som jag ser fram emot, så längtar jag mycket mer till dess release än till nästa lön.
Lönen ser jag överhuvudtaget inte fram emot. Det är bara en dag som alla andra. Behöver jag pengar tar jag bara lite av de runt tre årslöner jag har sparat.

Som om du skulle va bra på att räkna ut det.. HÖHÖ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

HAHA LÖNEN SÅ KLART NÄR MAN E FAR TILL 3 BARN ....SPELEN (SPELET KOMMER I 5 HAND )

On man kollar på texten så får det dig att låta som om du vill verka vuxen att ansvarstagande, men att det är skrivet i caps får det å andra sidan att se ur som att du är 12 år gammal :/

Mer OnT så skulle jag säga BF3, eftrsom att min lön är någonting jag får in varje månad och som jag har planerat vad jag ska använda den till...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Lönen, så jag kan införskaffa mer hårdvara att leka med Sen dyker spelen upp oavsätt om jag får lön eller inte (Betalar dem när jag förbokar dem).

Men för mig blir BF3 till PS3 något jag leker med fram tills Skyrim kommer, jag har bokat semester 10 dagar när skyrim kommer ^^

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Medlem

ofta man bränner lönen på lönedagen, lätt bf3 man längtar till.

Permalänk
Medlem

Lön?

BF3!

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk

BF3

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk

BF3 då jag bara jobbar ca 4 gånger i månaden och pluggar resten. :3

Visa signatur
Permalänk
Jubileumsmästare

Lön får man ju varje månad, men hur ofta får man Battlefield 3?

Permalänk
Medlem

BF3, ne tack :/ tyvär aldrig varit nåt fan av Battlefield, däremot Skyrim ojoj där kommer de brännas tid

Visa signatur

Ryzen 9 5900x 4.8ghz. 32GB DDR4 3600Mhz. Radeon 6800 XT. MSI Gaming Plus B550. 1000GB SN850 M.2. Noctua Nh-U14S. 1x 1024GB M.2 Kingston A2000. Seasonic Focus PX 850 Platinum. Fractal Design Define R6 USB-C. Predator XB273UGX.

Permalänk
Medlem
Skrivet av barbafarsan:

Ganska illa om de blir årets roligaste vecka pga ett spel.

Okej.. kanske har olika intressen än dig, vem vet?

Permalänk
Medlem

Lönen i första hand, men självklart BF3 ett måste att köpa

Permalänk
Inaktiv

Lönen kommer imorgon, och BF3 kör jag redan, så lönen.

Permalänk
Medlem

BF3 så klart för jag jobbar på SAAB^^

Fick låna av Ferrari, men usch för den räntan!^^

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Ett otrevligt inlägg och svar på detta har tagits bort.

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av InZ-Audio:

Jag måste säga lönen då jag har fru och 2barn, BF3 får vänta tills man har tid, vilket verkar bli aldrig.

Samma här... men lägg till att frugan har hästskrällen som jag måste hjälpa henne med samt att vi har hundar också. Den ena är en staffe, så hon behöver mycket aktiviteter... Men ibland så har man lite tid över till att sätta sig ner vid datorn

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Lönen, så jag kan införskaffa mer hårdvara att leka med Sen dyker spelen upp oavsätt om jag får lön eller inte (Betalar dem när jag förbokar dem).

Men för mig blir BF3 till PS3 något jag leker med fram tills Skyrim kommer, jag har bokat semester 10 dagar när skyrim kommer ^^

Bara jag som tycker det är lite sjukt att man är så beroende av ett spel som inte ens kommit än att man tar 10dagar ledigt när det kommer? :S

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Hjälpsam

Saknar ett alternativ;
"Ingen panik på lönen, jag har kvar från förra månaden och jag bryr mig inte om spelet"

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

Säger som några andra redan har sagt; utan lön har har i varje fall jag inte lust att lägga 4-500 kr på ett spel den här månaden. Det motsvarar ju lunch för minst hela veckan (äter alltid på lunchställen). Men jag ser mest fram emot att få lön, vilket jag redan har fått, och att få spela BF3 på torsdag! Såklart att man kan se fram emot bägge lika mycket.

Permalänk

Det blir ett tajt lopp men lönen vinner. Hade vi snackar Skyrim blir jag dock osäker.

Permalänk
Medlem

Lönen utan tvekan. BF3 har ingen chans att betala mina räkningar

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9