release datumet, ifall någon undrar.

Permalänk
Medlem

release datumet, ifall någon undrar.

A: Battlefield 3 PC digital pre-loads, as well as the actual packaged product, will become available to play at the following times, depending on your country location.

Tuesday, October 25th, 12:01am Korea Standard Time (GMT +9)
Brunei, Cambodia, Cocos Islands, East Timor, Fiji, Guam, Hong Kong, Indonesia, Korea, Laos, Macau, Malaysia, Mongolia, Myanmar, Northern Mariana, Philippines, Singapore, Sri Lanka, Taiwan, Thailand, Vietnam

Tuesday, October 25th, 12:01am Pacific Daylight Time (GMT -7)
American Samoa, Antigua and Barbuda, Argentina, Armenia, Aruba, Azerbaijan, Barbados, Belarus, Belize, Bolivia, Brazil, British Virgin Islands, Canada, Cayman Islands, Chile, Colombia, Costa Rica, Cuba, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, El Salvador, Falkland Islands, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Honduras, Kazakhstan, Kyrgyzstan, Martinique, Mexico, Moldova, Nicaragua, Panama, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Saint Barthelemy, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Martin, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Suriname, Tajikistan, Trinidad and Tobago, Turks and Caicos Islands, Turkmenistan, Ukraine, United States of America, Uruguay, Uzbekistan, Venezuela, Virgin Islands

Tuesday, October 25th, 12:01am Moscow Daylight Time (GMT +4)
Russian Federation

Thursday, October 27th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
Antarctica, Austria, Australia, Belgium, Christmas Island, Cook Islands, Denmark, Finland, France, French Guyana, French Southern Territories, Germany, Heard and McDonald Islands, Kiribati, Libyan Arab Jamahiriya, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Marshall Islands, Mauru, Mayotte, Micronesia, Monaco, Montenegro, Netherlands, Netherlands Antilles, New Caledonia, New Zealand, Niue, Norfolk Island, Norway, Oman, Palau, Papua New Guinea, Pitcairn Island, Poland, Polynesia (French), Reunion (French), Romania, Samoa, Serbia, Solomon Islands, Spain, Sweden, Syrian Arab Republic, Tuvalu, United Arab Emirates, Vanuatu, Wallis and Futura Islands

Friday, October 28th, 12:01am British Summer Time (GMT +1)
Bangladesh, Bhutan, India, Ireland, Italy, Nepal, Pakistan, Portugal, South Africa, United Kingdom

Wednesday, November 2nd, 12:01am Japan Standard Time (GMT +9)
Japan

Permalänk

Torsdag den 27e Oktober kl 01.01 Brittisk sommartid. <- För er som inte orkar läsa igenom all text

Edit: Tänkte lite fel med tiden, fixat!

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

Klockan 01:01 alltså på Torsdag.

Visa signatur

I'm Winston Wolfe. I solve problems.

Permalänk
Medlem

så man kommer kuna spela onsdag natt alltså ? eller har jag fattat det rätt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av add9400:

så man kommer kuna spela onsdag natt alltså ? eller har jag fattat det rätt ?

Japp

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 650D Mobo: Asus Sabertooth P67 Rev. B3 PSU: Corsair AX850 CPU: Intel i7 2600K CPU Kylare: Corsair H70 GFX:
Gigabyte GTX580 SoC Ram: Corsair Dominator 8GB @ 1600mhz SSD: OCZ Vertex II 120GB Trogen CRT användare! Upplösning:1280x1024 @ 85fps/hz Battlefield 3: 85fps/hz Inställingar: Ultra Kantutjämning: Allt av

Permalänk

Jag förbokade mitt Battlefield 3 på Webhallen, och jag kollade på min beställning idag.. Och enligt Webhallen så har dem skickat spelet till mig idag

Visa signatur

Dator 1|Fractal Design R3 Titanium|AMD Phenom 2 X6 1055T 2.8Ghz |Noctua NH-U9B SE2|Gigabyte GA-880GM-UD2H |Corsair 8GB 4x2GB XMS3 DDR3|AMD 7970| Chieftec750w| Intel 320 120GB SSD|
Servern|NZXT Lexa S |AMD Dualcore 3.1Ghz|Arctic Cooling Rev2 |Gigabyte DS3 |4x2 Crucial DDR2 667mhz |Nvidia GT 430|4x2TB Western Digital Green|Chieftec 400w|
"Try not. Do or do not, there is no try"

Permalänk
Medlem

@Alucard88?
Allvarligt? Skickat? inte bara att det är redo att skickas ut utan det är redan skickat?

Visa signatur

Fractal Design R5, i5 6600k, MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION, MSI GTX 980, 8GB Minne @ 2400MHz, BeQuiet Kraft 700W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alucard88:

Jag förbokade mitt Battlefield 3 på Webhallen, och jag kollade på min beställning idag.. Och enligt Webhallen så har dem skickat spelet till mig idag

Kollade nyss, står så för mig med! Tur.. Trodde man skulle missa några timmar

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av hersses:

@Alucard88?
Allvarligt? Skickat? inte bara att det är redo att skickas ut utan det är redan skickat?

Fick ett email från GAME idag som även det säger samma sak.

"Vi är glada över att kunna informera dig om att din order XXXXXXXX nu har blivit skickad."

Permalänk
Medlem

Har också fått spelet skickat av webhallen nu
Stör mig bara som fan på att vi svenskar inte får spelet den 25:e...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk

edit: Sommartid tills på söndag, 01:01 är självklart den rätta tiden. (tack Sgt. Stinger)

Permalänk
Medlem

Väntar ivrigt på onsdagnatt nu..
Har även beställt ett par roccat kave och bf3 var väl lite utav anledningen jag beställde dom

Visa signatur

FD Define R5 | Corsair RM850x | Asus Prime z370-p | i5 8600k | G.Skill 2x8gb 3600mhz | Palit GTX 1080ti | Samsung 960 Evo 500gb

Citat av en här på swec:
"AMD är sämst. Dessutom är jag AMD fanboy."

Permalänk
Medlem

har en widget för all som håller klockan för release timman, för alla andra som tror att dem kommer kunna lira innan 01:00 torsdag, glöm det för när ni ska starta spelet ska ni aktivera den, och enligt den så kan ni endast aktivera spelet EFTER 01:00, här är desktop widget om ni vill hålla koll

http://battlefieldo.com/battlefield-3-countdown-desktop-widge... hoppas möta er på fältet, mario.T

Permalänk
Medlem
Skrivet av Black_Pete:

GMT+1 är vad vi har här i sverige och 12:01AM är en minut efter midnatt så 00:01 som alla stora releaser

Du glömde att svensk sommartid är GMT+2. 01:01 är tiden som gäller.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Lär nog få jaga min egen svans ensam och övergiven på bc2 under torsdagskvällen...

Visa signatur

Så blir det!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kern:

Lär nog få jaga min egen svans ensam och övergiven på bc2 under torsdagskvällen...

varför plåga sig frivilligt :)?

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem

Var ju lite dumt att förhandsboka i butik för då måsteman dit på torsdag....

Iof fick jag pressentkort på det.

Kanske hinner nån unda på torsdag ändå.

Visa signatur

NZXT H2 Vit| i7 2600 + Hyper 212 | Fractal Design Newton R2 650W | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | G.Skill Ripjaws X 2x4GB | SSD A-Data 511 120 GB | 1TB WD Caviar Blue | Gigabyte GTX670 Windforce 3X OC | 2 x DVD | Corsair Vengeance K60 & Razer Imperator & Steelseries Siberia V2 USB

Permalänk
Medlem

Idag 17.00 med VPN om du handlat över Origin.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Den stora frågan är om man kan få rejält med smisk på fingrarna om man VPNar redan idag :/

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Går väl spela redan idag... kl17

Visa signatur

^^^
@¿@
o