Permalänk
Medlem

Installerade mitt, fick hem det ifrån game men region lock så kan inte spela den föräns 27 oktober kl 01:00 - tror det är på dagen men kan också vara på natten till fredagen fast då borde det ha stått 28okt!

Permalänk
Medlem

Jag fattar inte hur ni har fått det nu? Hur sent kommer posten till er?
Jag får normalt posten kl 16:00.
Kan någon förklara detta? Har sett flertal personer skriva "Åh, fick mitt nyss!!" från alla möjliga ställen, varför fick ni det nu och inte typ kl 15-16?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AJ91:

kan inte spela den föräns 27 oktober kl 01:00 - tror det är på dagen men kan också vara på natten till fredagen fast då borde det ha stått 28okt!

det är på natten mot fredagen.
tro mig

Visa signatur

i7 2600K 4.8Ghz Vattenkyld (EK Supreme HF Nickel)| ASUS P8Z68-V PRO |Corsair 8GB CL9 2133MHz VENGEANCE PRO| Corsair RM850 850W |EVGA GTX 780 SC ACX SLI Vattenkylda (EK-FC Titan - Acetal)|Pump: Alphacool D5/EK-D5 X-RES 100 Topp|Radiatorer: BlackICE GT Stealth 360|EK-CoolStream XTC 140|Fläktar: 3X Akasa Apache 120mm|2x Akasa Apache 140mm|Skärm: Samsung S27A950D 120Hz|Systemdisk: OCZ Vertex3 MAX IOPS 120GB|Datorlåda: Corsair Obsidian 800D|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teiou:

Jag fattar inte hur ni har fått det nu? Hur sent kommer posten till er?
Jag får normalt posten kl 16:00.
Kan någon förklara detta? Har sett flertal personer skriva "Åh, fick mitt nyss!!" från alla möjliga ställen, varför fick ni det nu och inte typ kl 15-16?

Posten kommer kl 1 till mig, har jobbat så kikade i lådan när jag kom hem runt 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

det är på natten mot fredagen.
tro mig

Fan va värdelöst, då kan man inte testa lite förens på fredag efter jobbet!

Permalänk
Medlem

eh, det är inte så jag uppfattat det utan inatt ska det gå att spela, vilket ju är helt enligt ett släpp den 27:e.

Visa signatur

Vituð ér enn, eða hvað?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teiou:

Jag fattar inte hur ni har fått det nu? Hur sent kommer posten till er?
Jag får normalt posten kl 16:00.
Kan någon förklara detta? Har sett flertal personer skriva "Åh, fick mitt nyss!!" från alla möjliga ställen, varför fick ni det nu och inte typ kl 15-16?

Sitter du inlåst någonstans i nära anslutning till din brevlåda? Alla här är inte arbetslösa/studerande i små lägenheter...

Permalänk
Medlem
Skrivet av WayFar:

Sitter du inlåst någonstans i nära anslutning till din brevlåda? Alla här är inte arbetslösa/studerande i små lägenheter...

Haha, själv går jag fortfarande i skolan ^^
Så du menar alltså att dem inte har kommit hem försen denna tid? Isf förstår jag lite bättre

Permalänk
Medlem
Skrivet av Teiou:

Haha, själv går jag fortfarande i skolan ^^
Så du menar alltså att dem inte har kommit hem försen denna tid? Isf förstår jag lite bättre

Korrekt uppfattat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Scorpio:

Vad är Nordic ver. för ngt?
beställde bara genom att hitta billigast Limited Ed. med 4 extra kartor som säkert kostar mkt. mer än typ 100kr (399:- för mitt pack) billigast jag såg var vanliga va 299:-

PS: Känns surt att ha installerat o defraggat allt o sen vänta typ 7h innan man kan lira, sen gå upp 0600 på det.. ahhh ! (i- lands problem)

Nordic är typ nordiska språk ist för engelska på förpackningen samt manualen.

edit: och varför man ska släppa nordiska 1 dag tidigare än icke-nordiska.. det vette tusan.. :S

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Finns Ingen Manual wht so ever i DVDerna eller i spelmappen...
Knappt ngt. papper att läsa, så om nordiska va dyrare så e det "meningslöst".
EA har svensk info på mitt Limited Ed. som har allt på eng. för övrigt.

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

det är på natten mot fredagen.
tro mig

klart som fan det inte är natten mot fredagen? Det står ju klart och tydligt den 27e 01.00

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pg_ice:

det är på natten mot fredagen.
tro mig

01:00 är den första timman på dygnet så det är definitivt inte natten mot fredag
Tro mig.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Köpte BF3 Limited Edition på Greenmangaming.com för 316kr (med Vouchern "GMG10-PERCE-NTOFF")
Laddar ner via Capsule atm. Rekommenderas!

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson