Permalänk
Medlem
Skrivet av bratalix:

Ja, jag håller med dig Or0s. Tycker det är konstigt som tusan att dom väljer att inte göra det när många säger att dom brukar göra det för andra spel, och andra försäljare verkar inte ha några problem med att redan ha skickat det. Sen att dom också kallar sina kunder barn på twitter är ju ingen bonus

http://twitter.com/#!/webhallen/status/128835072227942402

Jag blev nästan lite förbannad av det Twitter inlägget...

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Ofta? Har snackat med Webhallen de säger att de kommer att skicka så man får de på torsdag. De har inte skickat ut de nu utan ligger under behandling.

Ja, mailade dem och då sa de att mitt ska vara skickat. Dock har jag inte fått mitt idag, så de sa troligtvis fel på supporten

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Är det någon som har koll på om det är smidigt att avbeställa från webhallen? Sitter och funderar om man bara ska ta och köpa det online och börja lira direkt.

Permalänk
Medlem

Lugna er, det kommer dimpa ner med posten imorgon/torsdag.

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av bratalix:

Är det någon som har koll på om det är smidigt att avbeställa från webhallen? Sitter och funderar om man bara ska ta och köpa det online och börja lira direkt.

Ja det är väldigt smidigt du loggar bara in på din profil på webbhallen tror dock inte du kan göra det om det står att den redan är skickad som det gör för mig.

Visa signatur

Chassi: HAF 912 + | M-kort: ASRock P67 Extreme 4 REV B3 | CPU: i5 2500K @ 4,3 ghz | CPU kylare: Noctua NH-U12P SE2 | Minne: Corsair 8GB 1600MHz XMS3 | GPU: Crossfire XFX Radeon HD6950 2GB @ 880/1325 | OS : Intel SSD 320 80GB | Lagring: 500GB WD CB | PSU: Fractal Design Newton R2, 800W | Skärm: BenQ XL2420T 120hz |

Permalänk
Medlem

köpte't på spelbutiken.se. Inte skickat idag sist jag kollade, så lär inte komma imorrn.. håller tummarna för att de skickar imorrn, annars blir det panik Kanske inte kan lira så mkt i helgen så varje dag före helgen räknas

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Fy fasen, nu kliar det i köpfingret må ni tro!
Ungefär hur stor plats väntas BF3 ta på hårddisken? Skulle ju vara förargligt om jag tvingas inhandla två SSDer också...

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Fy fasen, nu kliar det i köpfingret må ni tro!
Ungefär hur stor plats väntas BF3 ta på hårddisken? Skulle ju vara förargligt om jag tvingas inhandla två SSDer också...

10 GB (digital) 15 GB (disk) enligt deras rekommendationer. Min digitala (Origin) BF3-installation ligger på 11,4 GB i dagsläget.

Visa signatur

Ryzen 9 5900X @ +100MHz & CO -23.5 | RTX 3070 @ 2GHz 16Gbps 956mV | 32GB @ 3600MT/s CL14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Decster:

10 GB (digital) 15 GB (disk) enligt deras rekommendationer. Min digitala (Origin) BF3-installation ligger på 11,4 GB i dagsläget.

Okej. Hur kommer det sig att diskversionen är större?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Någon som har lyckats få sitt spel avbokat på webhallen än?

Permalänk
Medlem

Jaha, Hur i .... vet man om Webhallen bara skojjas och det kommer imorgon (idag) endå? Vill ju spela 01:01 på torsdag.. Har ju laddat upp med en massa gott!

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Thumbii:

Jaha, Hur i .... vet man om Webhallen bara skojjas och det kommer imorgon (idag) endå? Vill ju spela 01:01 på torsdag.. Har ju laddat upp med en massa gott!

Det verkar ju onekligen som om de först skickar paketen idag och vi får de på torsdag. Det sa de ju på Twitter. Jag själv kommer ringa de klockan 11 idag när telefonsupporten öppnar och kolla om paketet har skickats igår eller om det ska skickas idag. Om det skickas först idag kommer jag avboka och köpa digitalt istället. Jag tycker inte om sådana här fasoner från Webhallen.

Permalänk
Medlem

Jag bestämde mig för LE igår men vågade inte handla det online ifall de inte skulle hinna skicka ut idag (så det är framme på Torsdag). Tur att man kan hämta ut det på Webhallen på Torsdag efter jobbet.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Ingen mer som har beställt spelet på MAXFPS?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eott:

Spelar väl ingen roll när ni får era spel, det går väl ändå inte att göra ngt förens klockan 01.00 på torsdag?

Jag har spelat sen måndags, de går utmärkt att spela innan. Bara köra VPN.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

hmmm...........ingen som beställt från spelbutiken.se? har inte fått någon typ av leveransrapport

Spelbutiken skickar måndagar,onsdagar och fredagar.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Mitt LE kom från Elgiganten nu.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Game skickade mitt BF3 förra veckan fredags, har inte fått det än. Idag borde jag ju få det iallafall.

Permalänk
Medlem

Det kvittar när ni får det, det är ju låst på Origin tills i morgon ändå.

Permalänk
Medlem

Hela grejen Lindgren92 är att det går att spela redan nu.

Permalänk
Medlem

Fick SMS från Elgignaten att dom skickat det igår, förhoppningsvis ligger det i lådan när man kommer hem från jobbet idag.

Visa signatur

/RobbZ

Permalänk
Skrivet av anon124509:

Det verkar ju onekligen som om de först skickar paketen idag och vi får de på torsdag. Det sa de ju på Twitter. Jag själv kommer ringa de klockan 11 idag när telefonsupporten öppnar och kolla om paketet har skickats igår eller om det ska skickas idag. Om det skickas först idag kommer jag avboka och köpa digitalt istället. Jag tycker inte om sådana här fasoner från Webhallen.

Vilket betyder att norrlänningar som jag har det först på fredag
Det hände mig vid SC2-releasen, ingen (Webhallen eller Posten?) hade tagit med i beräkningen att postgången tar en dag extra norr om Gävle...

Visa signatur

Ryzen 7 3700 | 32 Gb RAM | Geforce 2070 Super

Permalänk
Medlem
Skrivet av RobbZ:

förhoppningsvis ligger det i lådan när man kommer hem från jobbet idag.

Det kommer det garanterat att göra
Fick mitt redan i morse kl 9(jag gillar tidig postgång!), förbokat Elgiganten till PS3.
Första som händer är en update på över 200MB.
Och multiplayer fungerar utmärkt, iaf till PS3.

Permalänk
Avstängd

Vännäs fick mitt från webhallen idag.
installerar.
10.9mb ned från origin, maxar en hel del.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Skrivet av Flopper:

Vännäs fick mitt från webhallen idag.
installerar.
10.9mb ned från origin, maxar en hel del.

Hoppet lever alltså för norrlänningar...

Visa signatur

Ryzen 7 3700 | 32 Gb RAM | Geforce 2070 Super

Permalänk
Medlem

Say what? Fick du BF3 från Webhallen med posten idag? *Andas ut*

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Vad ni än gör få inte upp hoppet tills ni har lådan hemma Skulle inte förvåna mig om det skickades som paket och därav kom fram idag Jag är hellre negativ nu än hoppas och blir less när det inte kommer

Permalänk
Medlem

står att dem skicka mitt idag från webhallen :/ så får det inte för än fredag (då imorgon kommer det vara i ånge och där kommer de sitta minst en hel dag och sen kommer der fram)

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Avstängd

aktivering är kl 1 den 27, så gott om tid...

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Medlem
Skrivet av bratalix:

Ja, jag håller med dig Or0s. Tycker det är konstigt som tusan att dom väljer att inte göra det när många säger att dom brukar göra det för andra spel, och andra försäljare verkar inte ha några problem med att redan ha skickat det. Sen att dom också kallar sina kunder barn på twitter är ju ingen bonus

http://twitter.com/#!/webhallen/status/128835072227942402

Wow. Vad är åldergränsen på spelet?

Kommer nog avregistrera mitt konto på webhallen. De får inte förolämpa sina kunder så här.

Olyckligt beslut att dela upp marknaden så här, så folk fuskar med vpn. När man kommer in första gången finns det folk som levlat sen i måndags. När Dice sagt att det inte spelar nån roll(inga åtgärder) anser jag att releasedatumet redan är brutet från deras sida.

De små små fördelarna med Origin-paketet går då förlorade, man är ju inte först på banan med bättre vapen då...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter