BattleField 3 Leverans???

Permalänk

BattleField 3 Leverans???

Hej!
har beställt BattleField 3 från komplett och jag undrar om någon har någon aning när det kommer levereras.
Tack på förhand.

Visa signatur

_________________________________________________________________________________________________
Asus P8P67 PRO B3 | i5 2500K @ 3,3GHz | 8GB Vengeance 1600MHz | Gainward Geforce Gtx 570 "Phantom"
| SSD 128GB HDD 2TB | Antez Kuhler 920 | Silver Power 620W |

Permalänk
Medlem

Idag tror jag att jag får mitt,det är dock från GAME men komplett är snabba så vänta dig att få det idag eller imorgon!

Visa signatur

Chassi: Cooler Master Storm Trooper || Moderkort: MSI Z170A Gaming M7 || CPU: Intel Core i7-6700K
|| GPU: ASUS Radeon R9 290X DirectCU II OC 4GB || PSU: Corsair RM850W || RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB 2133MHz || HDD: Caviar Blue 1TB || SSD: Samsung EVO 840 500GB || Windows 7 Home Premium 64bit

Permalänk
Medlem

Fick mitt i morse kl 9
Elgiganten, till PS3.
Första som händer är en update på över 200MB...

Permalänk
Medlem
Skrivet av BananBacon:

Hej!
har beställt BattleField 3 från komplett och jag undrar om någon har någon aning när det kommer levereras.
Tack på förhand.

Komplett kanske vet!?

Permalänk
Medlem

Skickas från Norge, hoppas inte på för mycket

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Jag vågade aldrig beställa från där det ska skickas hem, man vet aldrig vad som händer. Beställde från gamestop, går dit imorrn och hämtar det kl 10.01

Visa signatur

Case Labs M8 | ASUS WS Revolution B3 | i5 2500K | Zotac GTX580 3gb | Corsair AX 850 | Corsair 8gb Vengance CL8 | ASUS Xonar Essence STX | Corsair GT 120gb + 4tb WD black/green | Vattenkylt |

Permalänk

Detta fick jag som svar när jag mailade dem
Min beställning står dock fortfarande endast som bekräftad

Hej,

Det kommer att skickas dagen före release.

Med vänliga hälsningar
Jimmy Andersson, Komplett.se

> Hej!
>
> Tänkte bara höra när leveransen av BF3 sker?
> Samma dag som release datumet är eller kommer det dagen efter?

Permalänk
Medlem

Bara jag som är nojig över att inte få det med posten imorgon från webhallen?

Inte fått något mail eller något.

Får jag de inte imorgon beställer jag aldrig mer från webhallen efter att ha läst detta kaxiga utlåtande från deras twitter :

"Alla barn, BF3 är precis som jul . Bara för att man vill ha presenter tidigare gör inte att datumet för julafton ändras . Release = 111027 "

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

kolla på webhallen imorse står det att det är skickat idag, vilket betyder att jag får det på fredag då när det ska upp mot norra Sverige så går det igenom ånge, och där stannar det minst en dag, så imorgon är det fast i ånge och på fredag runt 12-13 tiden så får jag det, kuuul riktigt kuul....

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

kolla på webhallen imorse står det att det är skickat idag, vilket betyder att jag får det på fredag då när det ska upp mot norra Sverige så går det igenom ånge, och där stannar det minst en dag, så imorgon är det fast i ånge och på fredag runt 12-13 tiden så får jag det, kuuul riktigt kuul....

ouch hoppas denna störning inte stör för mycket åt dig: "Störningsinformation: En olycka på vägen upp till Ånge igår medförde att våra bilar inte kom fram i tid. Ett antal paket till mottagare med postnummer som börjar på 83-98 försenas." från posten

Visa signatur

PS4: Xnetium (Street fighter V, Diablo 3 etc...)
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

kolla på webhallen imorse står det att det är skickat idag, vilket betyder att jag får det på fredag då när det ska upp mot norra Sverige så går det igenom ånge, och där stannar det minst en dag, så imorgon är det fast i ånge och på fredag runt 12-13 tiden så får jag det, kuuul riktigt kuul....

Hur ser du när dom skicka de jag ser bara att dom postade mitt i söndags och är "behandlat" men inte fått något mail som sagt.

Riktigt trist att dom inte beräknar avståndet vissa har ju lirat sen i tisdags med den digitala versionen med proxy osv.

FML

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Om ni är så oroliga om ni ska få spelet på releasedagen så varför kör ni inte digital download?

Kan förstå att vissa inte har så snabb nedladdningshastighet men man får pre-download så bara köra över en natt! :D(från CDON iallafall)

EDIT: Glömde att ni kanske kör konsol!

Visa signatur

MSI B550 | Ryzen 7 5800X | GTX 3060ti | 16GB RAM

Permalänk

Mitt ligger på posten nu, från Webhallen

Visa signatur

Asus P8Z68-V Pro - i5 2500K@4,5Ghz - MSI Radeon R9 280X 3GB - Cooler Master Hyper 212 Plus - Corsair 8GB CL9 1600Mhz - Windows 10 64bit - Fractal Design R2 800W - OCZ Trion 150 2,5" SSD 240 GB - 1TB WD Caviar Black - Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

Fick inte mitt idag från webhallen. skickat den 23dje..

Permalänk
Medlem

Fick mitt, via pick-up-point Sthlm, från Komplett idag runt 09. Så de lär ju ha skickat ut alla BF3, sedan kanske brevbäraren är lite senare hos dig bara.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Skrivet av 93Clocker:

Bara jag som är nojig över att inte få det med posten imorgon från webhallen?

Inte fått något mail eller något.

Får jag de inte imorgon beställer jag aldrig mer från webhallen efter att ha läst detta kaxiga utlåtande från deras twitter :

"Alla barn, BF3 är precis som jul . Bara för att man vill ha presenter tidigare gör inte att datumet för julafton ändras . Release = 111027 "

Då är vi två. Står bara "under behandling". Trött på att kolla upp var 10nde minut hela tiden.

Visa signatur

HP

Permalänk
Medlem

Folk som har beställt från Webhallen, Webhallen skickade INTE spelen Söndag den 23dje utan de packade ner spelen så att det är redo att skickas iväg, De skickade nu på morgonen eller igår kväll.

Webhallen.

Hej,

Vi skickar inte ut spel så att kunder har dem tidigare än release, vi
skickar ut dem så att våra kunder har dem på releasedagen.

Anledningen till att de packades under helgen var att vi har flera
tusentals ordrar att behandla och det föreföll smidigast för vår del att
packa i förväg.

Med vänliga hälsningar / Kind regards

Testade även att avboka det igår kväll för att se om det gick, fick detta svar.

Hej,

Tyvärr han vi skicka din beställning innan vi han behandla din
avbeställning.

Vill du fortfarande inte ha din beställning är det bara att du
returnerar den med frisvar.

Permalänk
Skrivet av Unpoor:

Fick inte mitt idag från webhallen. skickat den 23dje..

Mitt skickades också den 23dje, hoppas den kommer imon då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

Hur ser du när dom skicka de jag ser bara att dom postade mitt i söndags och är "behandlat" men inte fått något mail som sagt.

Riktigt trist att dom inte beräknar avståndet vissa har ju lirat sen i tisdags med den digitala versionen med proxy osv.

FML

står på webhallen under beställningar, istället för "under behandling" så ligger den under "behandlad" och så står det
Skickad/Hämtad 2011-10-26

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jyyhan:

Folk som har beställt från Webhallen, Webhallen skickade INTE spelen Söndag den 23dje utan de packade ner spelen så att det är redo att skickas iväg, De skickade nu på morgonen eller igår kväll.

Webhallen.

Vill du fortfarande inte ha din beställning är det bara att du
returnerar den med frisvar.

Har du någon info om dom skickar iväg något i eftermiddag? annars är de totalt kört att jag får de imorgon.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eriksson(X):

ouch hoppas denna störning inte stör för mycket åt dig: "Störningsinformation: En olycka på vägen upp till Ånge igår medförde att våra bilar inte kom fram i tid. Ett antal paket till mottagare med postnummer som börjar på 83-98 försenas." från posten

mmm man får ju hoppas, har ju 84 där jag bor, fast det skickades idag så det kanske har löst sig till idag får jag de på fredag allafall istället för typ nästa vecka

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

står på webhallen under beställningar, istället för "under behandling" så ligger den under "behandlad" och så står det
Skickad/Hämtad 2011-10-26

fast de menar ju bara att dom packa de som mitt ex packade dom i söndags men inte skickats än va ja vet.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av 93Clocker:

fast de menar ju bara att dom packa de som mitt ex packade dom i söndags men inte skickats än va ja vet.

hmm låter ju ifs lite konstigt om skickat menar att dem har packat det då det står skickat eller hämtat så hade jag kunna hämtat de hade jag då kunna gjort det idag?

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem
Skrivet av LinusNeuman:

Mitt skickades också den 23dje, hoppas den kommer imon då.

Vi får det på release
http://twitter.com/#!/webhallen/status/128732663140986880

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Jag hämtar det på Webhallen...bara för att vara på den säkra sidan.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elghinnarisa:

hmm låter ju ifs lite konstigt om skickat menar att dem har packat det då det står skickat eller hämtat så hade jag kunna hämtat de hade jag då kunna gjort det idag?

När jag mailade och frågade varför och hur dom hade lyckats "skicka" de på en söndag då sa dom bara att dom paketerade exen.

Och då låg min order under skickade/ behandlade.

Så har ingen aning om dom skickat eller inte. som sagt inte fått något mail heller.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K@ 5,4 Ghz P & 4.2Ghz E | ASUS MAXIMUS Z690 HERO | Nvidia ASUS RTX 3080 STRIX OC | Kingston Fury DDR5 32GB 4800 Mhz 32GB| BeQuiet Dark Power PRO 1500W | Windows 11 PRO 64 bit | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Steelseries Prime Wireless | Corsair K75| NAS: Synology DS413 4x 3TB WD Red Raid 5

Permalänk
Medlem

Det står inte att mitt BF3 LE ens är skickat på kompletts hemsida.

Permalänk
Medlem

ladda ner från origin och avbeställ, man måste ju ha den icke önskvärda appen ändå...

Permalänk
Medlem

Kunde inte vänta, så köpte det via Orgin, så man kan spela lite tidigare. Blir att skicka tillbaks mitt ex som kommer ifrån webhallen, lr sälja det till en polare

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av daolo:

Fick mitt, via pick-up-point Sthlm, från Komplett idag runt 09. Så de lär ju ha skickat ut alla BF3, sedan kanske brevbäraren är lite senare hos dig bara.

Fick mitt från komplett igår Så det verkar variera en hel del, även från samma butik.